Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ترکیب 8 نفره معتمدان هیأت اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان بندرعباس مشخص شد.

دکتر عبدالحمید معنایی، محمد عسکری زاده، علی آشوری زاده، حمید رضا محمد حسینی تختی، حمید ساعدپناه، محرم امانی، محمد آرامش و فخرالدین هاشمی ترکیب 8 نفره معتمدان هیأت اجرایی انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان بندرعباس را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین همین ترکیب به همراه حمزه رادمنش ترکیب معتمدان هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری را در شهرستان بندرعباس را تشکیل می‌دهند.

به گزارش فارس،  بمنظور برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر ، هیأت اجرایی شهرستان به ریاست فرماندار و عضویت رئیس اداره ثبت احوال ، رئیس آموزش و پرورش و هشت نفر از معتمدان در محدوده شهرستان تشکیل می شود و برای تعیین هشت نفر معتمدان هیأت اجرایی، فرماندار 30 نفر از معتمدان اقشار مختلف مردم از کلیه شهرهای محدوده شهرستان را انتخاب و از آنان دعوت به عمل می آورد و آنان در میان خود، ترکیب 8 نفره‌ای را بر می‌گزینند که به همراه فرماندار ترکیب 11 نفره‌ای را تشکیل می‌دهند که زمام برگزاری انتخابات را بر عهده خواهند داشت و ترکیب عوامل اجرایی و محل استقرار صندوق رای و ... را مشخص می‌کنند و تأیید صحت انتخابات نیز در بخشی از فرآیند آن بر عهده هیأت‌های اجرایی است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیب معتمدان هیأت اجرایی انتخابات در بندرعباس هرمزگان انتخابات شوراها معتمدان هیأت اجرایی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»

ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»  که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، از سوی سیدابراهیم رئیسی، به شرح زیر خطاب به «وزارت آموزش و پرورش»، «دانشگاه فرهنگیان» و «هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه­‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی» ابلاغ شد:

«ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ۴۶۶ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می‌­گردد:‌

«ماده واحده - با استناد به بند «ج» ماده ۲ مصوبه سیاست‌­ها و ضوابط کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان (مصوب جلسه ۸۷۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی)، ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان به شرح بندهای ذیل تعیین می‌­شود:

الف- اعضای حقوقی:

وزیر آموزش و پرورش (رئیس هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان)

رئیس دانشگاه فرهنگیان (نائب رئیس و دبیر هیأت مرکزی جذب دانشگاه فرهنگیان)

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه­ها یا نماینده تام الاختیار وی

دبیر ستاد نظارت و راهبری تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی

دبیر هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

ب- اعضای حقیقی:

اسدالله اسدی گرمارودی

سعید غیاثی ندوشن

سیدنقی موسوی

فهیمه فرهمندپور

فخرالسادات نصیری

تبصره- مدت زمان عضویت اعضای حقیقی ۴ سال است».

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس