Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:05:23 GMT

استفاده از نظر مشاور تغذیه قبل از انجام جراحی چشم

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۵۲۷۴

استفاده از نظر مشاور تغذیه قبل از انجام جراحی چشم

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید ریاضی، با مهم دانستن نقش واحد تغذیه در بیمارستان، گفت: این موضوع در زمان همه گیری کرونا بیش از پیش نمایان شد.

وی افزود: اهمیت نقش تغذیه سالم برای بیماران سبب شده ما در انجام مشاوره‌های پیش از انجام برخی اعمال جراحی، از نظرات مشاور تغذیه نیز استفاده کنیم.

ریاضی ادامه داد: در حال حاضر تعداد زیادی از بیمارانی که به درمانگاه شبکیه بیمارستان فارابی مراجعه می‌کنند دیابتی هستند و این موضوع باعث می‌شود توجه به تغذیه بیماران در این بیمارستان اهمیت ویژه‌ای پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان بیمارستان فارابی گفت: صحبت‌هایی مبنی بر ایجاد ارتباط بیشتر میان واحدهای درمانی به خصوص درمانگاه شبکیه و بیماران دیابتی این درمانگاه با واحد تغذیه مطرح شده که امیدواریم به زودی شاهد آن باشیم زیرا این بیماران برای تأثیر روش‌های درمانی بر بینایی آنها نیازمند مشاوره تغذیه هستند.

کد خبر 5168019

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان فارابی چشم پزشکی تغذیه ویروس کرونا آمار کرونا واکسن کرونا سیما سادات لاری علیرضا زالی کیانوش جهانپور طرح شهید سلیمانی تغذیه سازمان غذا و دارو شیوع کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان بیمه سلامت پرونده الکترونیک سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • ابداع جوراب‌هایی الکترونیکی برای رهایی‌بخشی بیماران دیابتی از زخم پا
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد