Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قاسم نژاد صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به گذشت سه روز از آغاز فرآیند ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: در مجموع سه روز گذشته ۱۶۷ نفر در حوزه‌های مختلف انتخابیه استان گیلان ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه در روز گذشته تعداد ثبت نام‌ها ۴۲ نفر بوده است، افزود: از این تعداد ۱۱ نفر به صورت حضوری و ۳۱ نفر نیز غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی، نسخه رایانه‌ای و حضور در دفاتر پیشخوان دولت بو ثبت نام خود را انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم نژاد به تفکیک جنسیتی داوطلبان ثبت نام شده نیز اشاره و اضافه کرد: از مجموع داوطلبان ۱۵۱ نفر را آقایان و ۱۶ نفر را نیز خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از داوطلبان حوزه‌های شهری ثبت نام به عمل می‌آید، گفت: داوطلبان حوزه‌های روستایی و تیره‌ها و عشایر نیز می‌توانند از ۱۶ تا ۲۲ فروردین اقدام به ثبت نام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت عدم تجمع و حضور در دستگاه‌های اجرایی از داوطلبان خواست تا از روش‌های غیر حضوری برای ثبت نام استفاده کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند از طریق نسخه موبایلی، نسخه رایانه‌ای برای ثبت نام استفاده کنند.

قاسم نژاد تأکید کرد: البته برای افرادی که شرایط ثبت نام از نسخه‌های الکترونیکی و یا رایانه‌ای را ندارد امکان حضور در دفاتر پیشخوان دولت و یا مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها نیز پیش بینی شده است.

کد خبر 5168021

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود قاسم نژاد ستاد انتخابات گیلان انتخابات شوراي شهر ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا شیراز انتخابات 1400 خطبه های نماز جمعه بوشهر آمار کرونا عکس استانها شهرستان کرج اردبیل شیوع کرونا زلزله گرگان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد

ایسنا/خوزستان به دلیل تداوم گرد و غبار، فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شش شهر خوزستان در روز سه‌شنبه غیر حضوری اعلام شد.

داود میرشکار دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان شامگاه دوشنبه اعلام کرد: فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: فعالیت آموزشی مدارس در این شهرستان‌ها در بستر سامانه شاد انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • کیس رایانه مینیاتوری + فیلم
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری