Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در روز‌های اخیر مقداری قیمت مرغ در بازار افزاش پیدا کرده است، گفت : مشکلاتی در سیستم توزیع مرغ وجود داشت که این مسئله امروز (شنبه) حل می‌شود.

او گفت : از روز یکشنبه مرغ با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در بازار توزیع می‌شود و با هر کسی که بیشتر از قیمت مصوب بفروشد، برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه افزود: زنجیره توزیع گوشت مرغ از مرغداری تا مراکز توزیع در استان با مشکلاتی روبه رو است که در سریع‌ترین زمان ممکن اصلاح خواهد شد.

بازوند افزود: از امروز بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی با دقت بیشتری بر بازار و زنجیره تهیه و توزیع محصول نظارت و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

او به بازار میوه شب عید اشاره کرد و گفت: میوه به اندازه کافی در بازار وجود دارد و به زودی میوه مورد نیاز هم در انبار‌ها ذخیره خواهد شد و هیچ نگرانی در رابطه با تامین میوه شب عید وجود ندارد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه قیمت مرغ مرغ منجمد مرغ گوشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد