Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@05:32:14 GMT

قتل راننده پشت فرمان خودرو

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۵۷۵۵

قتل راننده پشت فرمان خودرو

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایران، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه ۲۰ اسفند، قتل مرد جوانی داخل خودرواش در حوالی میدان آرژانتین به بازپرس محمد جواد شفیعی اعلام شد.به دنبال اعلام این خبر تیم‌جنایی راهی محل حادثه شده و با جسد مرد جوان پشت فرمان خودرو پژواش مواجه شدند.
در تحقیقات مشخص شد مقتول قبلاً راننده خودروی اینترنتی بوده اما از یکسال قبل شغل دیگری را انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او روز حادثه به‌دنبال همسرش که منشی شرکتی در همان حوالی بوده، رفته است. زمانی که همسرش شرکت را ترک می‌کند و به مقابل خودروی شوهرش می‌رسد با جسد او مواجه می‌شود‌.

در ادامه بررسی‌ها، تیم جنایی به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت پرداخته و در بازبینی دوربین‌ها تصاویری از صحنه قتل به‌دست آوردند‌. تصاویر نشان می‌داد دو مرد ناشناس سوار بر موتورسیکلت ساعتی قبل به سوی پژوی مقتول رفته و پس از باز کردن در خودرو با چاقو او را به قتل می‌رسانند.
همسر مقتول نیز در تحقیقات گفت: قرار بود با همسرم به بازار و بعد از آن به مطب دکتر برویم. شوهرم زنگ زد و گفت در نزدیکی محل کارم است و من هم شرکت را ترک کردم اما با جسد خونین او مواجه شدم.
به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت تحقیقات برای دستگیری موتورسواران ناشناس ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قتل راننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟

شاید خواندن این مطلب برایتان اندکی عجیب و باورنکردنی باشد ولی قضیه از این قرار است که یک شرکت اجاره خودروی بدون راننده که به تازگی چنین خدماتی را در کشور عزیزمان راه اندازی کرده، به‌قدری توسط مشتریان اذیت شده که تصمیم گرفته، هرکس بتواند بطور عادی و بدون ایجاد مشکل رانندگی کند را تشویق نموده و نصف مبلغ اجاره خودرو را به مشتری پس دهد.

شرایطی هم که اعلام کرده قدری جای تأمل و تأسف دارد. این شرایط شامل رانندگی کردن با خودرو با سرعت قانونی، آسیب نرساندن به ظاهر و داخل خودرو و موارد دیگری شبیه به اینهاست.

راستی چرا باید کسانی را که بجای خروج سرمایه ها در کشورمان سرمایه‌گذاری می‌کنند با چنین وضعیتی اذیت و آزار ببینند؟

اگر باور نمی‌کنید بهتر است به سایت شرکت اجاره دهنده خودروی بدون راننده Navaran.com یک سر بزنید تا خودتان مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!