Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن بار دیگر حمایت‌های ایالات متحده آمریکا از متجاوزان سعودی را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص با اشاره به حمایت‌های واشنگتن از متجاوزان سعودی، گفت: ایالات متحده آمریکا به ائتلاف سعودی برای کشتار یمنی‌ها چراغ سبز نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحوثی افزود: «بایدن» یکی از شرکای اوباما، رئیس جمهور اسبق آمریکا بود و در همان زمان آمریکایی‌ها حمایت خود از ائتلاف سعودی را اعلام کردند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اینکه برخی می‌گویند باید به آمریکایی‌ها اعتماد کنیم، سخن درستی نیست. اعتماد به آمریکا بر مبنای صحبت‌هایی که سران واشنگتن مطرح می‌کنند، حاصل نمی‌شود. این اعتماد پس از برداشتن گام‌های عملی توسط آنها به وجود خواهد آمد.

الحوثی همچنین یادآور شد: تاکنون شاهد هیچگونه اقدام عملی و قاطعی از سوی آمریکایی‌ها برای پایان بخشیدن به جنگ یمن نبوده ایم. اگر قرار باشد ما بر سَر میز مذاکره بنشینیم، باید شاهد اقدامات عملی از سوی طرف مقابل باشیم؛ چیزی که تاکنون رخ نداده است.

اظهارات الحوثی درخصوص مواضع اخیر واشنگتن در قبال یمن درحالی مطرح شد که روز گذشته «تیموتی لیندرکینگ»، فرستاده ویژه آمریکا در امور یمن بدون اشاره به لزوم توقف جنایت‌های سعودی، در سخنانی اعلام کرد: طرح آتش‌بس را به انصارالله ارائه کردیم.

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی

پوران درخشنده که این روزها دو پروژه سینمایی و ادبی را همزمان پیش می‌برد، در گفت‌وگو با خبرنگار سینما صبا، گفت: همچنان در حال نگارش رمان «مادرم ایران» هستم.
او درباره این کتاب که پیش‌تر اعلام شده بود آن را بر مبنای زندگی مادرش می‌نویسد، اظهار داشت: کار نگارش این رمان در مراحل آخر خودش است و پس از انتشار کتاب، مقدمات تولید یک سریال برای شبکه نمایش خانگی بر اساس آن آغاز خواهد شد.
کارگردان تحسین شده «پرنده کوچک خوشبختی»، «شمعی در باد» و «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» همچنین درباره آخرین وضعیت پروژه جدید سینمایی‌اش گفت: همچنان در تدارک ساخت فیلم «عشق» با موضوع مهاجرت هستم.
او که عضو انجمن‌های فیلمسازان زن آمریکا و کارگردانان مستقل آمریکاست و در سال ۱۳۷۷، فیلم «عشق بدون مرز» را به عنوان محصول مشترک در آمریکا با حضور ۴۰ بازیگر آمریکایی و ۱۰ بازیگر ایرانی ساخته بود، درباره کتسنیگ فیلم تازه خود اظهار داشت: مذاکره با بازیگران مدنظر ایرانی و خارجی ادامه دارد و هنوز با کسی توافق نهایی حاصل نشده است.
درخشنده که غالبا در کارهای داستانی خود نیز به مبنای پژوهش و مستندنگاری وقایع توجه می‌کند، درباره این که «عشق» تا چه حد بر اساس ماجراهای واقعی پیش می‌رود، گفت: بله، این بار هم مثل همیشه کار بر مبنای واقعیت‌های اجتماعی شکل می‌گیرد.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • واشنگتن پیشنهاد اخراج دفتر حماس از قطر را مطرح کرد
  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل