Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهناز همتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مهمترین وظایف سازمان ملی استاندارد، ترویج سیستم بین المللی یکاها و کالیبره کردن وسایل سنجش از جمله آزمون نازل های سوخت مایع به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.

وی با اشاره به ماده ۲۲ ضوابط اجرایی و مقررات اوزان و مقیاس ها و وسایل سنجش مصوب سال ۷۵ در مجلس، افزود: بر اساس این قانون کلیه دارندگان اوزان، مقیاس ها و وسایل سنجشِ مشمول مقررات استانداردهای اجباری، اجازه ندارند از اوزان و مقیاس ها و وسایل سنجش فاقد علامت آزمایش اولیه و یا دوره ای در داد و ستد و ارائه خدمات عمومی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد ایلام از انجام یک هزار و ۴۰۵ مورد بازرسی از نازل های عرضه سوخت در سال جاری خبر داد و یادآور شد: طی این بازرسی ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره ای که قابل مشاهده برای استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است، روی آن نصب می شود.

همتی تاکید کرد: در صورت نداشتن صحت عملکرد نازل عرضه سوخت مایع تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می شود.

وی اضافه کرد: این برنامه برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با توجه به ماده سه قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران و کالیبره کردن وسایل سنجش از جمله نازل های عرضه سوخت مایع انجام می شود.

همتی اظهار داشت: مصرف کنندگان هنگام استفاده از نازل های عرضه سوخت مایع در جایگاه ها به گواهی انجام آزمون نازل مورد نظر توجه داشته و در صورت نداشتن این برچسب موارد را به اداره کل استاندارد ایلام اطلاع دهند.

۴۴ جایگاه عرضه سوخت مایع و ۱۸ جایگاه سی ان جی در استان ایلام فعال است.

برچسب‌ها ایلام سازمان ملی استاندارد ایران شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سازمان ملی استاندارد ایران شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایلام سازمان ملی استاندارد ایران شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اخبار کنکور عرضه سوخت مایع وسایل سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری ظهر یکشنبه در جریان دیدار نماینده ولی فقیه کردستان با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان کردستان مخاطب اداره کار محسوب می‌شوند و از خدمات وزارت کار بهره می‌برند.

وی افزود: این اداره‌کل در استان فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد و سال گذشته ۱۹ هزار بازرسی را از واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی ادواری سالانه از کارگاه‌ها، واحدهای تولیدی و صنعتی برای حفظ ایمنی و حق و حقوق کارگران توسط بازرسان این اداره‌کل انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: سالانه ۱۰ هزار پرونده شکایات کارگری در استان بررسی و این پرونده‌ها توسط هیأت‌های تشخیص در اداره کل تعاون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، آمار کارگران بیمه شده استان را ۱۴۳ هزار نفر برشمرد و گفت: از این تعداد ۴۵ هزار نفر کارگران ساختمانی هستند که ۲۱ هزار نفر آنان بیمه شده هستند و ۲۴ هزار نفر دیگر نیز در صف بیمه شدن هستند؛ ضمن اینکه امسال درآمدهای از سوی مجلس برای بیمه کارگران ساختمانی فاقد بیمه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6091126

دیگر خبرها

  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • رانندگی خودرو دیزلی با سوخت زیستی