Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@13:32:48 GMT

سفیر سوریه، انتقال اسد به مسکو را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۵۹۲۰

سفیر سوریه، انتقال اسد به مسکو را تکذیب کرد

سفیر سوریه در روسیه آنچه که برخی رسانه‌ها در خصوص انتقال رئیس جمهوری سوریه به مسکو برای مداوای کرونا منتشر کرده‌اند را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، ریاض حداد، سفیر سوریه در روسیه در جریان گفت‌وگو با خبرگزاری «نووستی» با اشاره به ادعای برخی از رسانه‌های عربی و ترک مبنی بر سفر بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه به مسکو به منظور درمان کرونا و وخیم بودن وضعیت سلامتی وی خاطرنشان کرد، چنین اخباری صحت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای رئیس جمهور در سوریه به سر می‌برد و اخبار غیر از این، صحت ندارد.

ریاست جمهوری سوریه روز دوشنبه گذشته اعلام کرد که رئیس جمهوری این کشور و اسما اسد، همسر وی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، اما وضعیت سلامتی آنها باثبات و پایدار و حال هر دو آنها خوب است.

در همین راستا، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تصریح کرد، از درخواست احتمالی دمشق برای مداوای بشار اسد و همسر وی از کرونا اطلاعی ندارد اما اگر چنین درخواستی شود، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به این مسأله فوراً رسیدگی خواهد کرد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بشار اسد روسيه کروناویروس رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

دیگر خبرها

  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش