Web Analytics Made Easy - Statcounter

امان الهی گفت: سرانه فضای ورزشی در استان ۶۱ سانتیمتر است و بیش از ۸۰۰ باشگاه در اختیار دوستداران ورزش قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حشمت اله امان الهی شامگاه جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: لرستان سرشار از پتانسیل و ظرفیت های مختلف است که تاکید بر حوزه استقلال ورزش بانوان انجام شده و حمایت های لازم در این راستا صورت گرفته که برای سال آینده برنامه ریزی لازم خصوصا در بخش روستایی و عشایری صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سرانه ورزشی در استان افزود: سرانه فضای ورزشی در استان ۶۱ سانتیمتر است که همه مکان های ورزشی صبح ها مختص بانوان و عصرها در اختیار آقایان قرار می گیرد.   مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: در استان ۸۷۸ باشگاه خصوصی وجود دارد که ۳۱۵ باشگاه مختص بانوان بوده و ۲۶۵ باشگاه به صورت مشترک برای بانوان و آقایان استفاده می شود به طوری که صبح ها برای بانوان و عصر در اختیار آقایان می باشد.   امان الهی عنوان کرد: با توجه به اینکه ۳۵ درصد اعتبارات به بخش ورزش بانوان اختصاص دارد اما تلاش می شود تا این میزان اعتبار به ۵۰ درصد افزایش یابد.   وی با تاکید بر استفاده از مربیان مجرب در حوزه ورزش گفت: تاکید بر دانش افزایی مربیان در دستور کار قرار دارد و تلاش شده تا از مربیان مجرب برای ارائه فعالیت های ورزشی استفاده شود که در این راستا نظارت و بازرسی های لازم صورت می گیرد.   مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های در حال اجرا، برنامه اصلاح ساختار قامتی بانوان در روستا است که با اعتبار مورد نیاز در حال اجراست.   امان الهی با اشاره به اقدامات ورزش و جوانان برای تسهیل در امر ازدواج جوانان بیان کرد: در این راستا اقداماتی از جمله اقدامات آموزشی و فرهنگی برای تسهیل ازدواج در نظر گرفته شده، همچنین برگزاری کارگاه های قبل، حین و بعد از ازدواج توسط متخصصین، حمایت از مراکز مشاوره سازمان های مردم نهاد، اجرای طرح سرباز مهارت و تعیین محل خدمت سربازان متاهل پرداخت مستمری به سربازان متاهل، ارائه مشاوره های ازدواج برای دانشجویان، تولید محصولات فرهنگی از جمله ساخت انیمیشن و کلیپ، پرداخت تسهیلات ازدواج، تهیه جهیزیه برای جوانان کم درآمد و برگزاری جشنواره های ازدواج از مهمترین برنامه ها در این راستا بوده است.   وی اظهار داشت: تلاش شده تا جوانان به سمت مهارت آموزی سوق داده شوند، از دیگر اقدامات در این زمینه تسهیل پرداخت تسهیلات است و تلاش داریم وام ها به سمت کیفی سازی اشتغال و اشتغال پایدار برود تا بتواند اثربخش باشد.   مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: سال آینده قرار است با همکاری جهاد دانشگاهی، فنی وحرفه ای و مراکز علمی در هر شهرستان یک مرکز ازدواج آسان راه اندازی شود و خدماتی در این مرکز ارائه گردد.   امان الهی با بیان اینکه ۹ خانه جوان در استان وجود دارد، تصریح کرد: ۹ خانه جوان در استان وجود دارد اما تعدادی از آنها هنوز در اختیار ورزش و جوانان نیست که پیگیری لازم در این راستا صورت گرفته تا در اختیار سازمان های مردم نهاد قرار داده شود.   وی خاطرنشان کرد: هم اکنون یک خانه جوان در خرم آباد فعالیت دارد ولی استیجاری بوده البته برنامه های آموزشی و سایر برنامه ها در حال اجراست، اخیرا یک خانه جوان در الیگودرز راه اندازی شده که تجهز این خانه جوان در دستور کار می باشد.   مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: در استان ۳۳ سازمان مردم نهاد وجود دارد که تلاش می شود تا روند ثبت این سازمان ها تسریع شود چرا که با توجه به جمعیت استان، افزایش این سازمان ها ضروری است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خانه جوان سازمان ها امان الهی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از ابلاغ دستورالعمل برگزاری انتخابات دبیرخانه‌های استانی شبکه‌های تخصصی سمن‌ها خبر داد و اظهار داشت: این انتخابات در مازندران برگزار می‌شود.

رجبی با تاکید بر اهمیت برگزاری صحیح و شایسته این انتخابات گفت: دبیرخانه‌های استانی نقش مهمی در عملکرد شبکه‌های تخصصی دارند و به عنوان بازوان اجرایی دبیرخانه ملی عمل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل هم‌اکنون در موضوعات مختلف شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارد که سمن‌های جوانان و سایر تشکل‌های فعال در حوزه جوانان در این شبکه‌ها عضویت دارند.

رجبی شبکه‌های  تخصصی سمن‌های  وزارت ورزش و جوانان را مشتمل بر شبکه ازدواج و جوانی جمعیت، شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی، شبکه میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه نشاط و اوقات فراغت، شبکه ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین، شبکه سلامت اجتماعی، شبکه محیط زیست، شبکه امداد و نجات، شبکه فعالیتهای جهادی، شبکه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ( حاشیه نشینی )، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، شبکه فعالیت‌های خلاق و نوآور، شبکه کارآفرینی و اشتغال‌پذیری عنوان کرد.

وی افزود: شبکه‌های تخصصی در راستای هم‌افزایی و تعامل اعضاء شبکه در موضوع تخصصی و ایده‌پردازی و ارائه طرح و برنامه خلاقانه و اجرای هوشمندانه و مدبرانه در بستر فراهم شده در شبکه سازی تخصصی فعالیت خواهند کرد.

به گفته رجبی در این شبکه‌ها ساز و کار مناسبی در راستای رشد و تعالی فعالان اجتماعی و فرهنگی جوان در تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد فراهم می‌شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران