Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@21:50:25 GMT

سومین جشنواره عکس «خنکای لور» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۵۹۸۹

سومین جشنواره عکس «خنکای لور» برگزار می‌شود

خادم از برگزاری سومین جشنواره عکس «خنکای لور» با موضوع فضای سبز و مبلمان شهری در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مصطفی خادم » در گفتگویی خبری اظهار کرد: به همت این سازمان و همزمان با آغاز سال نو و فصل بهار  مسابقه عکس با مضمون گل‌های فصلی و گونه های گل‌دار، المان و مبلمان شهری و زیباترین منظر شهری سطح شهر برگزار می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه با بیان اینکه این مسابقه در دو بخش موبایلی و حرفه ایی برگزار می شود، عنوان کرد: منظور از عکس های موبایلی، تصاویری است که با موبایل یا دوربین های دیجیتالی گرفته می شوند، و عکس حرفه ای هم تصاویری هست که با دوربین های حرفه ای ثبت شده باشد.

 


رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس ادامه داد: هر عکاس می‌تواند برای شرکت در جشنواره در دو بخش موبایلی و حرفه ایی با ارسال حداقل 5 و حداکثر 10 اثر شانس خود را برای برتری امتحان کند.

 

وی تصریح کرد: عکس های ارسالی بدون تغییرات و اصلاحات نرام افزاری و باید در فرمت Jpg و یاJpeg و در حجم حداقل سه مگابیت و حداکثر 15 مگابیت ( 5000*3500 پیکسل) ارسال شوند.

 


این مقام مسئول با اشاره به اینکه فرستنده عکس به عنوان صاحب اثر شناخته می‌شود، خاطر نشان کرد:  شرکت برای کلیه علاقمندان و عکاسان آزاد بوده و کلیه شرکت کنندگان بایستی مشخصات کامل خود را بهمراه اثر ارسال کنند.

 

خادم در ادامه یادآور شد: از آنجایی که سازمان سیما منظر به عنوان برگزار کننده و دبیرخانه این جشنواره محسوب می‌شود، تصمیم گیری در مورد کلیه مسائل پیش بینی نشده در آیین نامه بر عهده دبیرخانه جشنواره بوده و همچنین این دبیرخانه حق استفاده از آثار برتر را تالیفات، پوسترها و غیره با ذکر نام صاحب اثر خود محفوظ می دارد. 

 

وی با اعلام شماره تماس دبیرخانه برگزاری مسابقات به شماره 07633757965 گفت: علاقمندان شرکت در این مسابقه از تاریخ ۲۰ اسفندماه جاری لغایت 20 فروردین ماه نسبت به ارسال آثار خود به آدرس اینترنتی  smfazayesabz@bandarabbas.ir اقدام کنند.

 

اضافه می‌شود؛ سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری واقع در کوی آزادشهر_ خیابان شهید تندگویان_ کوچه هرمزگان ۲ است.

 

 

 

 

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: بندرعباس عکس جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی از اهواز توانست تندیس سومین جشنواره افتخار من در بخش خاطره صوتی و مکتوب را کسب نماید. 

سردار عبدالرضا میرحاجتی افزود: در سومین جشنواره افتخار من مجموعا شش هزار اثر شامل فیلم، دست‌نوشته، داستان و فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود. 

وی ادامه داد: استان خوزستان نیز در مجموع ۳۷۶ اثر را به این جشنواره ارسال کرده بود که در نهایت تندیس جشنواره در بخش خاطره صوتی و مکتوب به رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم