Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:30:28 GMT

بارش سنگین برف جاده کیاسر و سوادکوه را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۵۹۹۵

بارش سنگین برف جاده کیاسر و سوادکوه را مسدود کرد

سرهنگ علیرضا قدمی روز شنبه درباره وضعیت کنونی راه های استان مازندران به خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر تمامی جاده های اصلی و فرعی کوهستانی استان مسدود است و تردد خودرویی در چهار جاده مواصلاتی هراز ، کندوان ، کیاسر و سوادکوه ممنوع می باشد.

وی شرایط جوی جاده‌های کوهستانی استان را برفی و همراه با کولاک توصیف کرد و گفت: شدت بارش برف به گونه ای است که حتی در برخی نقاط عملیات راهداری را نیز متوقف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه مازندران ضمن تاکید بر تداوم مسدود بودن جاده ای کوهستانی تا کاسته شدن بارش برف ، افزود: نیروهای پلیس راه به دلیل ناامنی جاده ها اجازه تردد به هیچ خودرویی نمی دهند.

سرهنگ قدمی از مردم و مسافران خواست تا نه تنها وارد جاده‌های کوهستانی نشوند، بلکه با راهنمایی پلیس به شهرها بازگردند و از توقف و ایجاد ترافیک و انتظار در محورهای مواصلاتی خودداری کنند. 

وی گفت : طبق پیش بینی هواشناسی مازندران حداقل تا بعد از ظهر امروز بارش سنگین برف را در جاده های کوهستانی خواهیم داشت و پیش بینی می شود جاده های اصلی تاظهر امروز مسدود بمانند.

سامانه بارشی که از اواخر روز پنجشنبه وارد مازندران شد ، همچنان در استان مستقر است، سامانه ای که برای مناطق جلگه ای و ساحلی باران و برای مناطق کوهستانی برف به همراه داشت.

این سامانه از ظهر دیروز جمعه شدت گرفت و منجر به ایجاد کولاک و بارش سنگین برف در ارتفاعات استان شد که اواخر شب همین بارش سنگین برف جاده‌های چالوس و هراز را مسدود کرد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کیاسر پلیس راهور ناجا مازندران بارش برف جاده کندوان اداره کل هواشناسی مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کیاسر پلیس راهور ناجا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کیاسر پلیس راهور ناجا مازندران بارش برف جاده کندوان اداره کل هواشناسی مازندران اخبار کنکور بارش سنگین برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار هواشناسی برای ارتفاعات مازندران

هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد: با شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج از بعدازظهر جمعه ۱۴ اردیبهشت تا صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت در ارتفاعات به ویژه در غرب استان رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد نسبتاً شدید و کاهش تدریجی دما خواهیم داشت.

لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در تردد محور‌های کوهستانی، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، صاعقه و ریزش سنگ در مناطق کوهستانی از پیامد‌های این سامانه است.

توصیه می‌شود شهروندان عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع و سایر اقدامات پیشگیرانه را مدنظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • صدور هشدار هواشناسی برای ارتفاعات مازندران
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز