Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد مرادیان گفت: از صبح امروز در شیراز به علت وقوع باد شدید و تندباد، ۱۸ نفر دچار مصدومیت شدند که از این تعداد ۱۵ نفر راهی مراکز درمانی و ۳ نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد مرادیان مدیر اورژانس فارس در گفتگو با سرویس حوادث شیرازه، گفت: از صبح امروز در شیراز به علت وقوع بادشدید و تندباد، ۱۸ نفر دچار مصدومیت شدند که از این تعداد ۱۵ نفر راهی مراکز درمانی و ۳ نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اورژانس فارس از افتادن تابلویی در ورودی شهر صدرا بر روی خودرو پراید خبر داد و گفت: در ساعت ۱۹:۵۱ این حادثه به اورژانس اطلاع داده شد که این حادثه دارای ۵ مصدوم بود که ۲ مصدوم به صورت سرپایی در محل درمان شدند و ۳ مصدوم توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند که یکی از مصدوم‌ها از بیمارستان مرخص و دو مصدوم دیگر تحت درمان هستند.   محمد جواد مرادیان در پایان ابرازداشت: با توجه به وزش بادشدید و وجود ریزگردهای فراوان در هوا بیماران پرخطر همانند بیماران آسمی، بیماران قلبی، مادران باردار، کودکان و افراد مسن تا پایدار شدن وضعیت جوی و اتمام آلودگی هوا از خانه بیرون نیایند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز

طباطبایی مدیر روابط عمومی اوژانس یزد گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز