Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب، ترویج فرهنگ شهادت و ولایت پذیری، از مهمترین رسالت‌های بسیج دانش آموزی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احمد اسکندری نسب در جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی استان اظهار داشت: تربیت دانش آموزان و توجه به مدرسه، از مهمترین اهداف آموزش و پرورش است که رویکرد ما تربیت و پرورش نوجوانان و جوانانی خلاق، متعهد و ارزشی است که این مهم با همراهی نهاد بسیج دانش آموزی، تلاش خانواده ها و در کانون مقدس مدرسه محقق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که امروز چشم دشمن به نسل جوان و نوجوان ماست، اظهار داشت: رشادت های بسیجیان در طول 8 سال دفاع مقدس، لرزه بر تن دشمن انداخت، امروز با حمایت نهاد مقدس بسیج به عنوان نهادی ارزشی و انسان ساز می توانیم در برابر تهدیدهای دشمنان مقابله کنیم که بسیج با فعالیت خود در مدارس، می تواند نقش مهمی در ناامیدی دشمن، هم در زمینه سخت افزاری و هم نرم افزاری داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تربیت نسل حاضر به عنوان نسلی انقلابی و تمدن ساز باید در دستور کار همه ما باشد، همه باید آگاهانه در این خصوص حرکت کنیم و بسیج دانش آموزی کانونی برای تحقق این آرمان است.

اسکندری نسب با اشاره به تولید روزانه 40 هزار ماسک در آموزش و پرورش با همکاری بسیج در ماه های اولیه شیوع بیماری کرونا گفت: بسیج، همواره حضور پررنگ و تاثیرگذاری در حوزه های مختلف جهادی به ویژه در طرح استانی "شهید سلیمانی" برای مدیریت بیماری کرونا داشته است.

وی با بیان این که علاقه مندی دانش آموزان برای برگزاری یادواره های شهدا و انجام فعالیت های بسیجی، رسالت ما را سنگین تر می کند، گفت: امروز در آموزش و پرورش، حضور نهاد بسیج دانش آموزی بسیار ضروری است، بسیج در کنار معلمان و مربیان مایه نعمت و برکت است، رضایت کامل برای ما زمانی حاضر می شود که همه دانش آموزان، عضو بسیج دانش آموزی باشند، هر چه حضور بسیج پررنگ تر باشد دغدغه های تربیتی ما برای دانش آموزان در آینده کمتر است، برای ولایت پذیری، تربیت نسلی آماده، حفظ دستاوردهای انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حضور بسیج در کنار آموزش و پرورش ضرورت دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان آموزش و پرورش استان کرمان حفظ دستاوردهای انقلاب بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر ضمن گرامی داشت روز معلم، تاکید کرد: در دین مبین اسلام بر مقام معلم، تاکید بسیاری شده است لذا معلمان تأثیر بسزایی در جامعه و تبیین نسل جوان دارند.

وی معلمان را تربیت کننده نسل آتیه ساز ایران اسلامی دانست و ابراز کرد: معلمان در واقع افسران عرصه دانش در جامعه ما محسوب می‌شوند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تمام پیشرفت‌های امروز کشورمان مدیون مجاهدت‌های معلمان است، ابراز کرد: معلم از دیدگاه قرآن کریم جایگاه بسیار والایی دارد لذا دولتمردان هم باید این جایگاه را قدر دانسته و مشکلات فرهنگیان را رفع کنند.

مطیعی خواستار ارتقای آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمان به خصوص معلمان تازه استخدام شده شد و گفت: مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش استان سمنان باشد.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت هفته کار و کارگر به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگران اشاره داشت و افزود: ایشان در سخنرانی خود نکات مهمی را بیان کردند که از جمله آنها می‌توان به رویکردهای تحقق رونق اقتصادی و نقش کارگران و کارفرمایان در آن اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر چیده‌شدن فقر از جامعه را یکی از راهبردهای مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: رونق اجتماعی و رسیدن به رفاه نسبی دیگر نکات راهبردی مد نظر معلم له در تحقق رونق اقتصادی کشور است.

کد خبر 6089163

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان