Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@02:13:21 GMT

کسب رتبه سوم شهرستانی در طرح «ایران قوی»

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۶۹۵۶

کسب رتبه سوم شهرستانی در طرح «ایران قوی»

علی آبادی گفت: امسال کانون فرهنگی هنری شهید رجایی علی آباد فنود در شهرستان سربیشه بین ۶۳ کانون رتبه سوم را کسب کرد.

«محمد حسین علی آبادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند گفت: کانون شهید رجایی علی آباد از بین 25 هزارو 900 کانون در سطح کشور زیر هزار و رتبه 541 و در استان از 673 کانون رتبه 16 و در شهرستان از بین 63 کانون رتبه سوم را در طرح «ایران قوی »کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید رجایی علی آباد فنود سربیشه امتیاز کسب شده این کانون در طرح ایران قوی را 11 هزار و 130 اعلام کرد و یادآور شد: برنامه های فرهنگی هنری کانون در مناسبت های ملی، مذهبی و... ادامه دارد.

 

علی آبادی گریزی به دیدار با فعالان کانون‌ های فرهنگی هنری استان با استاندار خراسان جنوبی زد و افزود: به مناسبت 18 اسفند ماه 10 کانون برتر با نماینده ولی فقیه و 8 کانون هم با استاندار دیدار داشتند و در این دیدار اهم فعالیت های کانون شهید رجایی از بدو فعالیت (25 آذر ماه سال 90 ) تاکنون ارائه شد.

 

وی در ادامه به طرح سامانه بچه های مسجد اشاره کرد و ضمن تقدیر از راه اندازی این سامانه، گفت: این اقدام باعث شد کانون های مساجد در سطح کشور به صورت غیر مستقیم در کارهای هنری، فرهنگی و... رقابت کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید رجایی علی آباد فنود سربیشه با بیان اینکه در گذشته آمار ارائه شده با واقعیت تفاوت داشت، افزود: با راه اندازی سامانه هیچ اختلافی در آمار وجود ندارد و آمار ارائه شده دقیق است.

 

علی آبادی در ادامه از نحوه انتخاب کانون ها در طرح ایران قوی گلایه کرد و گفت: سنجیدن عملکرد کانون ها در سطح کلان کشور ناعادلانه است چرا که نمی توان بر اساس برخورداری و جمعیت تحت پوشش، کانون ها را در اقصی نقاط کشور و استان را با یکدیگر محک زد.

 

وی خواستار سطح بندی و محک کانون ها به صورت مجزا در شهرستان، استان و کشور شد و گفت: کانون شهید رجایی با توجه به امکانات، جمعیت روستا و... با تمام کانون های شهرستان، استان و... رقابت کرده و از نگاه من  با توجه به امکانات؛ این کانون اول است و امید است بر اساس این نقد منصفانه برنامه ریزی شود.

 

علی آبادی با بیان اینکه نفس کار خوب است و باعث تشویق و ایجاد انگیزه می شود، یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سال 1400 علاوه بر برگزاری برنامه ها در مناسبت های ملی مذهبی و... برنامه محوری حضور اعضا بر مزار شهید رجایی در سالروز شهادت ایشان در برنامه قرار دارد.

 

به گفته وی در این برنامه محوری که برای 5 تا 7 روز پیش بینی شده است اعضای کانون علاوه بر تجدید میثاق با شهید رجایی از اماکن مذهبی قم، جمکران، مرقد امام راحل و مشهد هم بازدید می کنند.

پایان پیام/706

منبع: شبستان

کلیدواژه: اجرای طرح ایران قوی شهرستان سربیشه خراسان جنوبي فرهنگی هنری ایران قوی علی آبادی کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران/ رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین

گمرک ایران اعلام کرد: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳ با تدوام شیب افزایشی در ماه‌های اخیر، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام روابط عمومی گمرک ایران، این میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان ترانزیت خارجی در مدت یاد شده از مبدا گمرکات پرویزخان در استان کرمانشاه، شهید رجایی و باشماق در استان کردستان انجام گرفته است.

این گزارش می افزاید: در فروردین ماه سال جاری، ۴۸۶ هزار تن کالا از مبدا گمرک پرویزخان، ۳۷۷ هزار تن از مبدا گمرک شهید رجایی و ۲۰۳ هزار تن از مبدا گمرک باشماق ترانزیت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران/ رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی