Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «معصومه حسنی‌خونسار» روز شنبه در جمع خبرنگاران به برگزاری آیین اختتامیه پویش مطالعاتی شرح دلبری به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) و همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور اشاره کرد و افزود: در این پویش شرکت کنندگان با کمک از کتاب شرح دلبری، احساس خود را نسبت به وصیت نامه سردار سلیمانی در یک جمله بیان کرده و به دبیرخانه ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: پس از بررسی جملات دریافتی، از ۱۶ نفر از برگزیدگان توسط دستگاه‌های مشارکت کننده تقدیر به عمل آمد.

حسنی خونسار ادامه داد: در نشست نهایی از هشت نفر از برگزیدگان با اهدای هدایای نقدی که توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرمانشاه تهیه شده بود تقدیر به عمل آمد.

به گفته وی، همچنین بر اساس توافق انجام شده از ۱۰ برگزیده دیگر توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیروگاه برق زاگرس و سازمان بسیج رسانه جداگانه تقدیر خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در ادامه گفت: این برنامه نمونه خوبی از همکاری بین دستگاه ها در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان مردم و تعامل آنها با هم، برای اجرای یک برنامه مشترک است که جا دارد از همه مدیران دستگاه ها و نهادهای یادشده و همچنین دبیرخانه آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش استان کرمانشاه تشکر ویژه داشته باشیم.

وی همچنین گفت: کتاب شرح دلبری به فهم عمیق وصیت نامه معنوی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کمک زیادی می کند که امیدوارم دوستداران آن شهید آسمانی مطالعه این اثر را در برنامه مطالعاتی خود قرار بدهند.

فریبا رضایی، افسانه ارشاپور، زهره شهبازی، لیلا شهبازی، زهرا هاشمی، اکرم شادمانی، رسول طاهری، میترا کرجی، فرشاد جمشیدی، طیبه نعمتی، طیبه بسطامی، زینب خاکی، فاطمه فتاحی، شهلا سلیمانی، امیرحسین ویس مریدی و مریم اسدی از برگزیدگانی بودند که از آنان با اهدای لوح یادبود و جوایز تقدیر شد.

برچسب‌ها جهان و سردار سلیمانی تکریم و تجلیل کتاب کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهان و سردار سلیمانی تکریم و تجلیل کتاب جهان و سردار سلیمانی تکریم و تجلیل کتاب کرمانشاه اخبار کنکور شرح دلبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: تقدیر از معلمان باید به عنوان یک فرهنگ در میان جامعه ما نهادینه و جایگاه و نقش معلمان همواره والا نگه داشته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، هاشم ناظمی‌جلال، امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست خبری در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: معلمان همواره در طول ۴۵ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده‌ و نقش آن‌ها همیشه سازنده بوده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوع و متعددی برای هفته بزرگداشت مقام معلم در استان پیش‌بینی شده است، افزود: برنامه شناسایی معلمان نمونه و عوامل کیفیت بخشی و اجرایی از جمله این برنامه‌ها بوده که در چهار سطح مدرسه، منطقه، استانی و کشوری صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: در مرحله اول بیش از ۴۵۰۰ نفر از معلمان نمونه استان در سطح مدرسه شناسایی شدند که ۲۵۰۰ نفر از آنها به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

ناظمی‌جلال اضافه کرد: ۵۱ نفر معلم نمونه به مرحله استانی و در نهایت چهار نفر نیز به مرحله کشوری راه یافتند که یک نفر از آنها آقای آرمان حسنی از منطقه زیویه به عنوان معلم نمونه کشوری برگزیده شد.

وی تصریح کرد: از جمله دیگر برنامه‌های این هفته دیدار فرهنگیان استان با مقام معظم رهبری است که از استان کردستان ۴۰ نفر فردا (چهارشنبه) با رهبری دیدار خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به نواختن زنگ سپاس معلم در استان، گفت: این برنامه نیز امروز همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین در مدرسه شهیده مقبل سنندج به اجرا درآمد.

ناظمی‌جلال خاطرنشان کرد: دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته معلم با نماینده ولی فقیه در کردستان و نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری نیز از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم است.

وی تصریح کرد: تقدیر از معلمان نمونه، تکریم و دیدار با فرهنگیان بازنشسته، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، برپایی میز خدمت و سخنرانی مدیران آموزش و پرورش در پیش از خطبه‌های نماز جمعه نیز برای هفته گرامیداشت مقام معلم در استان تدارک دیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: برنامه نمادین گرامیداشت هفته معلم نیز روز سه‌شنبه آینده _هیجدهم اردیبهشت_ در شهر سنندج برگزار خواهد شد.

ناظمی‌جلال گفت: هدف ما این است که تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در میان جامعه ما نهادینه شده و جایگاه و نقش معلمان همواره والا نگه داشته شود.

کد خبر 749350

دیگر خبرها

  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده