Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی از تشکیل هیاتی اندیشه‌‌ورز و رصدگر برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) آبادان خبر داد و گفت: این هیات متشکل از هیئت ‌امنا مسجد، کارشناسان فرهنگی و خبرگان است.

«سید جعفر موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک مبعث رسول اسلام (ص) و همچنین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، با اشاره به سالروز شهادت شهید سردار حسین امامی اظهار کرد: این شهید والامقام یکی از شهدای شاخص کشوری هستند که متأسفانه نتوانستیم ایشان را به مردم معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) مسجد امام محمد باقر (ع) آبادان آرامش، عمل‌گرا بودن، اطاعت محور، وظیفه‌ شناس و پیروی از ولی را از خصوصیات بارز اخلاقی این شهید والامقام دانست و اضافه کرد: شهید حسین امامی از همرزمان شهیدان باکری، کاظمی، زین‌الدین و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بود و در دوران جنگ تحمیلی نیز دارای مسئولیت های مهمی را بر عهده داشت.

 

وی به برگزاری برنامه ها و فعالیت های جهادی با نام و یاد سردار شهید حسین امامی اشاره کرد و افزود: در این راستا بسته‌های کمک معیشتی در قالب رزمایش همدلی برای کمک و مساعدت به خانواده‌های نیازمندان و افرادی که از بیماری کرونا معیشت آنها از بین رفته بود در دو مرحله در سطح شهرستان آبادان توسط گروه جهادی باقریون توزیع شد.

 

موسوی از دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و تکریم مادران و خانواده شهدا در آبادان خبر داد و تصریح کرد: اجرای برنامه های تفسیر و تلاوت در کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور اساتید ممتاز و قاریان جوان، برگزاری مسابقات قرآن کریم در بخش نوجوان و جوانان در رشته‌های مکبری، اذان، نماز، قرائت، ترتیل و تحقیق، ترمیم مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس آبادان در گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، کتابخوانی در سطح کشور و نقاشی با موضوع انقلاب و شهدا از دیگر برنامه ها و فعالیت های کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) آبادان بود.

 

موسوی به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در کانون فرهنگی‌هنری باقرالعلوم (ع) آبادان اشاره کرد و ادامه داد: این کانون بر اساس بیانیه دوم گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم شد یک هیات اندیشه ‌ورز و رصدگر از مجموعه هیئت ‌امنا مسجد، کارشناسان فرهنگی و خبرگان در این زمینه را در حال تشکیل دارد تا نقشه راه نیروسازی جوان، مؤمن، انقلابی را ترسیم کنیم و بتوانیم بیش از پیش مثمرثمر باشیم.

 

وی از حضور گروه تواشیح «اثنی عشر» به نمایندگی از آبادان در جشنواره سراسری ترنم آسمانی خبر داد و ابراز کرد: امید می رود این گروه جزء گروه های برتر در فینال این مسابقات در بخش ویژه حاج قاسم سلیمانی انتخاب شود، همچنین امیدواریم مسئولان فرهنگی نگاه ویژه ای به این هنر اسلامی و گروه های تواشیح داشته باشند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) آّبادان با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد به منظور تشکیلاتی بودن نقش مهم و اثر بخشی را در جامعه ایفا می کنند یاد آور شد: طبق فرموده مقام معظم رهبری ما باید تشکیلاتی کار کنیم، در مساجد و کانون‌های هنری قدرت تشکیلاتی ایجاب می‌کند که بتوانیم برای جذب سازماندهی آموزش و حفظ نیروی جوان مؤمن انقلابی کمک بزرگی به سرانجام برسانیم و لذا بتوانیم از امکانات و جایگاه کانون‌ها استفاده کنیم.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد تبیین بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان خوزستان سید جعفر موسوی منطقه آزاد اروند کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد