Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:48:42 GMT

برف و کولاک برخی جاده های خراسان رضوی را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۷۲۹۵

برف و کولاک برخی جاده های خراسان رضوی را مسدود کرد

سرهنگ حسین میش مست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی خراسان رضوی گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید، هم اکنون محورهای درگز به قوچان، درگز به کلات، کلات به مشهد، قوچان به خوشاب و سرولایت و فیروزه به خوشاب مسدود و راهداران در تلاش برای بازگشایی آنها هستند.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی افزود: همچنین محورهای مشهد به چناران، طرقبه شاندیز، آزادراه شهید شوشتری به سمت تربت حیدریه نیز، برفی و تردد در آنها به کندی صورت می‌گیرد و سایر جاده‌های استان هم بارانی و لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن توصیه به عدم انجام سفرهای غیر ضروری افزود: باتوجه به لغزندگی معابر و یخزدگی سطح جاده‌ها در ساعات بعدازظهر امروز و از طرفی محدودیت‌های کرونایی، از هموطنان می‌خواهیم تا از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت اجبار حتماً از وسایل گرمایشی و تجهیزات زمستانی مثل زنجیرچرخ استفاده و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

کد خبر 5168162

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه پلیس راه خراسان رضوی برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا شیراز انتخابات 1400 خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج عکس استانها اردبیل شیوع کرونا گرگان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت

به گزارش قدس خراسان، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: در حال حاضر بارش باران، راه‌های اصلی و فرعی در شهرستان‌های زاوه، سبزوار، طرقبه - شاندیز، فریمان، خوشاب، جوین، مشهد، نیشابور، رشتخوار و کوهسرخ را تحت تاثیر قرار داده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: جاده رشتخوار-تربت حیدریه، جاده ترانزیتی درگز- قوچان و بزرگراه تربت حیریه -باغچه نیز به واسطه بارش باران لغزنده گزارش شده است.

وی گفت: با توجه به وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی، جاده عشق آباد- بردسکن همچنان مسدود است، لذا رانندگان برای سفر به استان خراسان جنوبی مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است
  • مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟