Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، پروژه روشنایی معابر خیابان رازی بروجن با ۴ میلیارد ریال اعتبار و نصب پایه‌های تلسکوپی با حضور جمعی از مسئولین استانی و محلی مورد بهره برداری قرار گرفت.

مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه روشنایی خیابان رازی بروجن با احداث ۵۵۰ متر شبکه برق رسانی، نصب ۱۶ پایه روشنایی تلسکوپی و ۳۲ چراغ روشنایی، با هدف بهبود مبلمان شهری، تسهیل در مسیر عبور و مرور و تامین رفاه عمومی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

برق‎ رسانی به روستاها، خدمتی به روشنی امید

او از احداث ۹۰۰ متر شبکه فشار متوسط جدید با صرف ۲۲۰ میلیون تومان اعتبار در سطح این شهرستان خبر داد و افزود: این پروژه با هدف افزایش قابلیت مانور در مراکز حساس اجرا شده است.

فرهزاد اضافه کرد: در سه ماهه چهارم امسال شش پروژه برق رسانی از قبیل رفع نقاط حادثه خیز، تعویض کنتور‌های تکفاز و سه فاز، احداث شبکه‌های روشنایی و تعمیرات فیدر‌های برق رسانی به ارزش ۹ هزار و ۸۳۰ میلیون ریال در شهرستان بروجن افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روشنایی معابر شرکت توزیع نیروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باحضور محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع وبا زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است.

 موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیّر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

درمانگاه دارای چاه عمیق آب شُرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد وداروخانه می باشد.

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه