Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@13:43:08 GMT

خیز باشگاه های قطری برای خرید کریس رونالدو

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۷۴۴۵

باتوجه به جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو از یوونتوس از لیگ ستارگان قطر به عنوان یکی از مقصد‌های او یاد شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سعودی اسپورت، کریستیانو رونالدو برای سومین سال پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا با یووه ناکام ماند.

رونالدو با رئال مادرید ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، اما در یوونتوس نتوانست عملکرد خوبی در این رقابت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یووه در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا با شکست برابر پورتو در یک هشتم حذف شد و نتوانست به جمع هشت تیم راه پیدا کند. بعد از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از تیمش بسیار جدی شده است.

سایت sportcafe ۲۴ اعلام کرد که رونالدو سه راه حل بیشتر ندارد؛ به منچستر یونایتد برگردد و یا اینکه راهی لیگ ستارگان قطر شود و یا اینکه راهی لیگ آمریکا شود. این سایت با تاکید جدایی رونالدو از یوونتوس، از لیگ ستارگان قطر به عنوان یکی از مقصد‌های اصلی این فوق ستاره پرتغالی یاد کرد.

رونالدو ۳۶ سال سن دارد. او یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد. رقم بالای دستمزد این بازیکن باعث شده است تا یووه در این شرایط مالی سخت ناشی از کرونا به فروش او علاقه داشته باشد. البته در یکی دو روز اخیر بعضی از رسانه‌ها هم از علاقه رونالدو برای بازگشت به رئال مادرید نوشتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهدی باکری حداقل دستمزد میلاد حاتمی عملیات بدر کنفدراسیون فوتبال آسیا رونالدو لیگ ستارگان قطر لیگ قهرمانان آسیا نقل و انتقالات مهدی باکری حداقل دستمزد میلاد حاتمی عملیات بدر کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم

پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم

دیگر خبرها

  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم