Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از امروز(شنبه) آغاز شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، بر این اساس، میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، علی میری، کیانوش رستمی، رضا دهدار، سهراب مرادی، رسول معتمدی، عارف خاکی، عای هاشمی، کیا قدمی و علی داوودی نفرات دعوت شده به این اردو هستند که زیر نظر محمدحسین برخواه سرمربی، تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفرات دعوت شده امروز در محل کمپ تیم‌های ملی حضور یافته و تست کرونا دادند تا از فردا، تمرینات به صورت رسمی آغاز شود. البته، علی هاشمی و کیا قدمی به دلیل ابتلا به کرونا و طی کردن دوران نقاهت، اکنون در اردو حضور ندارند و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارند.

تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند که فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود، آماده می‌کند. این رقابت‌ها کسب سهمیه قاره‌ای المپیک توکیو نیز به شمار می‌رود.

 

بیشتر بخوانید: سیستم کسب سهمیه المپیک در وزنه‌برداری تمدید شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون وزنه برداری تیم ملی وزنه برداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری تیم ملی وزنه برداری تیم ملی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین، با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.



کد خبر 848183 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند