Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- بازار امروز با افزایش عرضه در نماد‌های بزرگ آغاز به کار کرد.

امروز شنبه (۲۳اسفند ماه) بازار سرمایه در اولین روز هفته با افزایش عرضه در بیشتر نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد.

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در ۵دقیقه ابتدایی پیش گشایش

در گروه خودرویی‌ها صف فروش خساپا در قیمت ۲۱۵ تومان ۱۴۳ میلیون برگه سهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودرو در قیمت ۲۳۷ تومان ۱۷ میلیون صف فروش دارد.

اپال در محدوده مثبت ۳ معامله می‌شود.

افت کمتر از هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۲۰۶هزار واحد قرار گرفته است.

برکت، اپال و شپنا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های شستا، خودرو و شتران بیش‌ترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

خودرویی‌ها با فشار فروش همراه اند. خودرو, خساپا, خگستر, خپارس, خزامیا, خاهن, خزر, خمحرکه, خمحور, خاور, خکاوه, خمهر, خنصیر, خرینگ, خموتور و خپویش پر عرضه‌های گروه اند. خکرمان مثبت و متعادل داد و ستد می‌شود.

در ساعت ۹:۲۵ شاهد معاملاتی سبز رنگ در گروه پالایشی‌ها هستیم. شپنا در قیمت ۱۳۱۷ تومان با رشد بیش از ۳ درصدی دنبال می‌شود. شبندر با اقبال سهامدارن همراه شده و در محدوده مثبت ۲ درصدی قرار گرفته است. شبریز نیز در قیمت ۳۱۱۴ تومان با نوسانات مثبت همراه است.

نماد اپال صف خرید شد.

صف فروش خساپا جمع آوری شد .

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد هزار و ۸۲۲واحدی (۰.۱درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۰۸هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۰۵درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۸۴نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۹۷نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نماد‌های اپال، برکت، شپنا، خودرو، شستا و شتران در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های #کزغال، #بپیوند، #وسپهر، #ذوب، #شاروم و #سمگا در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به ۹۳۵میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۰۵میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

در ساعت ۹ و ۳۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۵۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار و ۶۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به چهار هزار و ۱۵۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش دی، کیسون و سنیر به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک دی بیش از ۱۱۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید وسپهر، سیتا و کزغال در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۵۰میلیارد تومان (۹۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۴۰میلیارد تومان (۱۴درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶۱نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شرکت فارسیت اهواز (سفاسی) به ۴.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 «انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش حدود ۳۸۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش حدود ۳۶۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید بیش از ۹۵میلیارد تومانی همراه است.

حدود ۱۷درصد از پتج هزار و ۱۵۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند. در مجموع ۹۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۵۲۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزارو ۱۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.

رشد بیش از ۱۲ هزار واحدی نماگر بورس در آخرین شنبه سال ۱۳۹۹ را نظاره گر هستیم. جهش قیمت در بزرگان و داد و ستد مثبت در محدوده مثبت موجب شد تا اکنون شاهد پیشروی بیش از ۱۲ هزار واحدی شاخص کل و قرار گرفتن آن در سطح ۱ میلیون و ۲۱۹ هزار واحد باشیم. شاخص هم وزن نیز رشد بیش از ۷۱۰ واحدی را تجربه می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ساعت ۹ شاخص کل صف فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید

بسیاری از رانندگان و مالکان خودروهای تجاری قصد دارند کشنده‌ای با کیفیت‌ مثل فاو J۶-۴۶۰ را مالک شوند ولی نسبت خرید در بورس کالا مردد و نگران هستند. - اخبار بازار -

برخی از آنها تصور می‌کند خرید کشنده در بورس کالا، کاری پیچیده و سخت است اما واقعیت این است که مراحل خرید خودرو در بورس کالا بسیار راحت‌تر از ساعت‌ها چانه‌زنی با دلال‌های خودور است.
حال اگر برای خرید کشنده فاو J6-460 در بورس کالا ابهام دارید، کافیست:
• پنج دقیقه یک ویدئو آموزشی که در سایت رسمی بورس کالا در بخش «خودرو» بارگذاری شده را تماشا کنید و صفر تا صد خرید خودرو بورس کالا را یاد بگیرد:
سری به سایت بورس کالا به آدرس ime.co.ir بزنید. از منوی بالای صفحه به قسمت «خودرو » بروید؛ پایین صفحه مراحل خرید خودرو توضیح داده شده و اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید، روی قسمت «بیشتر» بزنید تا ویدئو آموزشی پخش شود.
• می‌توانید از عاملیت‌های تجاری گروه بهمن بخواهید در این کار شما را راهنمایی کنند.
عاملیت‌های تجاری گروه بهمن در سراسر کشور، آمادگی دارند شما را در این خصوص راهنمایی کنند؛ بنابراین با مراجعه یا تماس با عاملیت‌ها اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما می‌گذارند.
• برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خودشان می‌دهند! با کارگزاری بورسی خودتان تماس بگیرید.
برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.
ضمن اینکه:
• در روز معامله بورس کالا نیازی نیست، تمام مبلغ کشنده فاو در حساب شما باشد! در این نوبت حداقل ده درصد مبلغ پایه خودرو در حساب شما باشد، می‌توانید در قیمت‌گذاری شرکت کنید که در این طرح فروش حدود 478 میلیون تومان می‌شود.
• معامله در بورس کالا در شرایط فعلی بازار، به صرفه است و نیازی نیست پولی که با زحمت بدست آوردید را به دلال‌ها بدهید. در بورس کالا شما خودتان تعیین کننده قیمت هستید اما وقتی محصول در اختیار دلال باشد، شما باید مطیع و تابع باشید.

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟ (اینفوگرافی)
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت