Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر باقری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شرق کرمان از تعطیلی ادارات این شهرستان به علت وضعیت خطرناک ناشی از غلظت ریزگردها خبر داد و اظهار داشت: تمام ادارات شهر فهرج، بخش مرکزی و نگین کویر این شهرستان تعیطیل شد.

فرماندار فهرج در رابطه با وضعیت راه‌های مواصلاتی نیز اظهار کرد: شعاع دید به شدت کاهش پیدا کرده و عبور و مرور درجاده‌ها به سختی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر آزاد بخشدار نگین کویر فهرج نیز به خبرنگار فارس گفت: طوفان در بخش نگین کویر از شدت بیشتری برخوردار است و راه 5 روستای دهشک، ده‌اسماعیل، حسن‌آباد چاهدگال، رحمت‌آباد چاهدگال، محمودآباد چاه‌دگال و مرادآباد به علت حرکت شن‌های روان مسدود هستند.

بخشدار نگین کویر فهرج عنوان کرد: شدت طوفان در این بخش به حدی است که باعث شکستن درختان و همچنین تاسیسات روشنایی در این منطقه شده است.

ناصر فدایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فهرج نیز به خبرنگار فارس گفت: محور فهرج - زاهدان از ساعت 11 مسدود است و شعاع دید در این محور کمتر از 10 متر است.

انتهای پیام/80013/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: ریزگردها زاهدان کرمان فهرج نگین کویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد

سرهنگ شهرکی گفت: با توجه به ریزش نزولات آسمانی و جاری شدن روان آب‌ها محور فرعی کلاله گنبد کاووس حد فاصل پل روستای بایلر تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی افزود: هموطنانی که قصد عزیمت به سمت شهرستان کلاله و گنبد را دارند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبد به کلاله (گالیکش و مینودشت) استفاده کنند.

شهرکی گفت: به محض بازگشایی محور در خصوص تردد اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان