Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@12:04:24 GMT

پیشرفت ۱۵ درصدی کنارگذر ایوان

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۷۸۰۷

پیشرفت ۱۵ درصدی کنارگذر ایوان

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از پیشرفت ۱۵ درصدی کنارگذر ایوان خبر داد.

«عبدالله بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: مطالبات صاحبان زمین و کشاورزان معارض کنارگذر ایوان آماده پرداخت است و هیچ مانعی برای پرداخت حق و حقوق این عزیزان وجود ندارد.

 

وی با تشکر از پیگیری های فرماندار  شهرستان ایوان ،خاطر نشان کرد: با رفع مسائل صاحبان زمین، پیمانکار طرح نیز می بایست با افزایش ماشین آلات و جبهه کاری خود روند اجرای پروژه را تسریع بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام افزود: طرح کنارگذر ایوان به طول ۹ کیلومتر پیشرفت ۱۵ درصد در حال اجرا است که برای اجرای این طرح ۲ دستگاه پل بزرگ و ۳۷ ابنیه فنی احداث خواهد شد و ۴۰۰ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی خواهد داشت.

 

شهرستان ایوان در شمال استان ایلام یکی از مناطق پرتردد در بحث کامیون‌های تجاری و اتوبوس‌های مسافربری است، تردد این وسایل نقلیه در سال‌های اخیر از وسط شهر همیشه موجب بروز مشکلات زیادی برای مردم شده است.

 

برای رفع این معضل ۲ سال پیش طرح کنارگذر این شهر اجرایی شد و حالا حدود یک سالی  است که پروژه به دلیل وجود معارضین توقف شده است.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروژه های راهسازی طرح راهسازی راهسازی کنارگذر ایوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان