Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@04:20:46 GMT

واکنش فلیک به شایعه حضورش در تیم ملی آلمان

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۷۸۹۱

واکنش فلیک به شایعه حضورش در تیم ملی آلمان

سرمربی بایرن مونیخ نسبت به شایعه احتمال حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال آلمان واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه یواخیم لو  اعلام کرد که پس از رقابت‌های یورو 2020 که تابستان سال آینده برگزار می‌شود، یکسال زودتر از پایان قرارداد فعلی‌اش به کار خود به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان پایان خواهد داد، رایزنی‌ها در خصوص جانشین این مربی آلمانی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا از یورگن کلوپ به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشین یواخیم یاد شد، اما این مربی آلمانی تأکید کرد برنامه‌ای برای ترک لیورپول ندارد و به قراردادش با این باشگاه انگلیسی پایبند است.

هانسی فلیک، سرمربی موفق بایرن مونیخ که در سال 2020 این تیم را به شش گانه قهرمانی رساند، حالا از او به عنوان سرمربی بعدی مانشافت یاد شده است. او بین سال‌های 2006 تا 2014 به عنوان دستیار یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان فعالیت داشت و در موفقیت‌های این تیم تأثیرگذار بود.

واکنش کلوپ به شایعه مربیگری‌اش در تیم ملی آلمان پس از خروج لو

فلیک در آستانه دیدار امشب (شنبه) شاگردانش مقابل وردربرمن در هفته بیست‌وپنجم بوندس‌لیگای آلمان درباره شایعه احتمال حضورش روی نیمکت تیم ملی آلمان گفت: من تا سال 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارم و می‌خواهم موفق باشم و با بایرن مونیخ جام‌های دیگری را ببرم. اکنون زمان فکر کردن به آینده حرفه‌ای‌ام نیست.  

وی افزود: من به اینجا و زمان حال علاقه‌مند هستم. حالا توجهم به تیمم و بازی با وردربرمن است. همانطور که گفتم توجهی هم به حدس و گمانه‌زنی‌ها ندارم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ یواخیم لوو تیم ملی آلمان بایرن مونیخ هانسی فلیک لیورپول یورگن کلوپ یواخیم لوو تیم ملی آلمان بایرن مونیخ هانسی فلیک تیم ملی آلمان بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند

یوناتان تا درباره شایعات علاقه بایرن مونیخ به خودش صحبت کرده است

طرفداری | هر چند یوناتان تا پیش از این فصل به عنوان یک مدافع قابل اعتماد شناخته نمی‌شد اما زیر نظر ژابی آلونسو، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و همین باعث شده تا توجه باشگاه‌های زیادی به او جلب شود.

اکنون نیز از قرارداد او با بایرلورکوزن تنها یک سال دیگر باقی مانده و همین باعث شده تا شرایط جذب او برای باشگاه‌های علاقه‌مند راحت باشد. یکی از این باشگاه‌ها نیز بایرن مونیخ است و این روزها شایعات در این‌باره بسیار داغ هستند.

بیش‌تر بخوانید: واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا

حال پس از واکنش زیمون رولفس مدیر ورزشی بایرلورکوزن، یوناتان تا نیز سرانجام به شایعات علاقه بایرن مونیخ به خودش واکنش نشان داده است. این ملی پوش آلمانی 28 ساله در مصاحبه با بیلد در این‌باره، گفت:

وقتی اسم‌تان پیرامون چنین باشگاهی مطرح می‌شود، خوشحال می‌شوید اما اکنون من روی دو عنوانی که هنوز هم می‌توانیم کسب کنیم (لیگ اروپا و دی‌اف‌بی پوکال) تمرکز کرده‌ام. من با زیمون و فرناندو کارو رابطه خوبی دارم. با این حال همان‌طور که رولفس گفت، هر چیز دیگری باید به پس از پایان فصل موکول شود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است