Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@08:21:33 GMT

دلیل استوری عجیب بازیکنان پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۸۰۵۲

دلیل استوری عجیب بازیکنان پرسپولیس مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

بازیکنان تیم پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل مس نوین کرمان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در اقدامی عجیب در صفحات شخصی خود در اینستاگرام در استوری هایشان را به رنگ قرمز در آوردند.

حتی تعداد قابل توجهی از بازیکنان هم صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس را آنفالو کردند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که بازیکنان این تیم در اعتراض به شرایط مالی خود به باشگاه و کارگزار رسمی باشگاه این کار را انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که به تازگی جلسه‌ای بین باشگاه و کارگزار برگزار شده تا همکاری آن‌ها ادامه پیدا کند، اما با این حال وضعیت مالی بازیکنان تیم بهبودی حاصل نشده است.

نیم فصل هم تمام شده، اما بازیکنان از اینکه فقط ۳۰ درصد قراردادشان را گرفته اند ناراحت هستند. آن‌ها همچنین از پرداخت نشدن پاداش از ابتدای فصل هم اعتراض دارند و به همین دلیل با این استوری‌ها و آنفالو کردن پیج باشگاه اعتراض خود را نشان داده اند.

از سویی باشگاه پرسپولیس هم در سالی که گذشت بابت پرونده‌های فیفا پول زیادی را صرف حل شدن این پرونده‌ها کرده و با توجه به شرایط اقتصادی در کشور وضعیت خوبی ندارند. کارگزار باشگاه هم مدعی است که به تعهداتش عمل کرده و بیش از این نمی‌تواند خارج از وقت مشخص شده پرداختی داشته باشد.

حال باید دید با توجه به این شیوه اعتراض بازیکنان پرسپولیس باشگاه در قبال این ناراحتی چه واکنشی نشان می‌دهد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس درباره اینکه برخی از بازیکنان سپاهان مانند امید نورافکن سعی کرده‌اند یک جنگ روانی را شکل بدهند، گفت: نمی‌دانم چه گفته‌اند و نمی‌توانم در مورد استوری‌ای که ایشان گذاشته‌اند، نظر بدهم، اما به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد و از سوتی که داور می‌زند تا پایان که داور سوت می‌زند کارش را به خوبی انجام دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!