Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:33:20 GMT

پایان کار احتمالی محمد دانشگر در استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۸۵۱۳

پایان کار احتمالی محمد دانشگر در استقلال

به نظر می رسد محمد دانشگر به پایان کارش در استقلال نزدیک شده و فوتبالش را در تیم دیگری دنبال خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر مدافع استقلال که در جریان بازی با پیکان با فرشید اسماعیلی درگیری لفظی پیدا کرده بود، بعد از این مسابقه از سوی فرهاد مجیدی کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه دانشگر و اسماعیلی بعداز بازی در رختکن از یکدیگر عذرخواهی کردند و در اینستاگرام نیز به حاشیه پیش آمده پایان دادند، اما مجیدی تصمیمش را درباره مدافع مغضوب خودش گرفته و او را کنار گذاشت.


درباره دانشگر گفته می شد که او احتمالا بعد از دیدار با ماشین سازی که به علت 4 اخطاره بودن محروم هم هست، به تمرینات برگردد اما حالا اخبار جدیدی پیرامون این بازیکن به گوش می رسد.
این مدافع که سال گذشته نیز چند بار مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفت و از تیم موقتا کنار رفت، حالا بار دیگر اتفاق مشابهی را تجربه می کند؛ اما مساله اینجا است که به نظر می رسد اینبار مجیدی تصمیمش درباره دانشگر متفاوت است.


با توجه به اینکه موضوع دانشگر اولین باری نیست که اتفاق می افتد و او در زمان استراماچونی و حتی محمود فکری نیز به مشکلات مشابهی را تجربه کرده، حالا فرهاد مجیدی چندان میلی به بازگرداندن این بازیکن عصبانی ندارد و زمزمه جدایی او بسیار قوت گرفته است.

 


پیش از دیدار استقلال و پیکان درباره دانشگر شایعاتی پیرامون جدایی اش وجود داشت. حتی گفته می شد او با یک بازیکن از تراکتور یا سپاهان معاوضه شود که مدیران باشگاه استقلال چنین مساله ای را تکذیب کردند. حالا اما با توجه به مساله پیش آمده هیچ بعید نیست استقلالی ها با تیم های خواهان دانشگر وارد مذاکره شوند.


از طرفی خود دانشگر هم شاید بدش نیاید که فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند و در آینده اگر شرایط برای او مهیا شد، دوباره به تیم برگردد. 


حال باید منتظر ماندو دید در روزهای پایانی نقل و انتقالات چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا دانشگر در استقلال ماندگار می شود یا اینکه نیم فصل دوم پیراهن تیم دیگری را برتن می کند.

استقلال تهران محمد دانشگر نقل و انتقالات نیم فصل 1399

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمد دانشگر نقل و انتقالات نیم فصل 1399 محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!

عربستانی‌ها پس از پاسخ منفی ستاره مصری لیورپول در تابستان گذشته به پیشنهاد الاتحاد، برای اقدام دوباره جهت جذب او شرط تعیین کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، گمانه‌زنی‌ها درباره حضور محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در لیگ عربستان دوباره بالا گرفته است.

الاتحاد عربستان تابستان پارسال آماده پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیون پوند برای مهاجم لیورپول بود اما این بازیکن به این پیشنهاد جواب منفی داد.

در شرایطی دوباره بحث صلاح در عربستان مطرح شده است که باشگاه‌های عربستانی تنها در صورتی برای جذب محمد صلاح در تابستان امسال اقدام خواهند کرد که او خودش اعلام کند که قصد بازی در لیگ سعودی را دارد.

صلاح ژوئن امسال ۳۲ ساله خواهد شد و قرارداد او تابستان ۲۰۲۵ با لیورپول به پایان خواهد رسید و هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که او می‌خواهد قبل از پایان قراردادش لیورپول را ترک کند. البته به نظر می‌رسد خلاف ۲ سال اخیر، عربستانی‌ها در فصل نقل‌وانتقالاتی تابستان امسال رویکرد متفاوتی را در پول‌پاشی برای ستاره‌های مطرح فوتبال جهان در پیش بگیرند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تابستان پارسال نزدیک به ۸۰۰ میلیون پوند برای جذب بازیکن هزینه کردند اما انتظار می‌رود آنها تابستان امسال رویکرد آرام‌تری اتخاذ کنند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان (SPL) تابستان امسال روی جذب بازیکنان جوان‌تر تمرکز خواهند کرد و چهره‌های با نفوذ فوتبال این کشور معتقدند که باشگاه‌ها نباید صرفا به خاطر اسم یک بازیکن پول‌های کلان خرج کنند و به باشگاه‌ها توصیه می‌شود تا رویکردی بابرنامه و پایدارتر در بازار نقل‌و‍‌انتقالات داشته باشند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حضور ستاره مصری لیورپول در لیگ عربستان قطعی است تابستان داغ و جذاب در انتظار لیگ عربستان!

دیگر خبرها

  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است