Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@23:47:34 GMT

با طبیعت روغن به همه میرسه

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۸۵۷۰

با طبیعت روغن به همه میرسه

در این شرایط مردم ناچارند علی رغم میل باطنی خطرات ناشی از همه گیری کرونا را پذیرفته و به خاطر تأمین نیازهای اساسی خود به امید گرفتن یک حلب روغن ساعت ها در این صف‌ها حضور داشته باشند.

چاره کارخرید آنلاین است

خرید های غیر حضوری به دلیل عدم حضور در مراکز خرید، وقت و زمان کمتری از مشتریان می گیرد و مصرف کنندگان می توانند به سادگی کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو  مجموعه طبیعت با در نظر گرفتن فروش آنلاین روغن نیمه جامد خود مهترین قدم را در خصوص کاهش شیوع کرونا و رعایت فاصله اجتماعی برداشته است و همچنین با افزایش ظرفیت تولید روغن نیمه جامد حلبی سعی در برطرف کردن کمبود روغن و  رفع نیاز مردم جامعه کرده است.

اطمینان و اعتماد به فروشگاه های اینترنتی به دلیل تنوع و تعدد این فروشگاه ها  یکی دیگر از دغدغه های مصرف کنندگان است و انتخاب معتبر ترین آنها کار دشواری است.

بر این اساس برند محبوب طبیعت در راستای تکریم و اطمینان خاطر مشتریان خود با همکاری یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی کشور اقدام به ارائه روغن نیمه جامد با قیمت مناسب و دسترسی آسان برای عموم کرده است تا بتواند در این شرایط دشوار در جهت خدمت رسانی به مردم و با تکیه به شعار «طبیعت به همه می ر سد» قدمی در خصوص رفع نیاز های اساسی مردم و کم کردن دغدغه های روزمره برداشته باشد.

شرکت طبیعت با همکاری دیجی کالا  در جهت تامین روغن و دسترسی آسان با قیت مناسب به توافق رسیده اند که این امر باعث میشود هموطنان گرامی با ورود به سایت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا لینک صفحه فروش روغن نیمه جامد مورد نیاز خود را به صورت آنلاین و با قیمت مصوب خریداری کنند و با صرفه جویی در وقت به سلامت خود و خانواده و جامعه کمک شایانی کنند.

2121

کد خبر 1495124

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: روغن نیمه جامد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده

علیرضا عسگریان معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتور‌ها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.

به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است.

منبع ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • خرید ویپ و پادهای اورجینال از برند ووپو VOOPOO در فروشگاه ویپ ایران
  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای