Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جمعیت رهپویان در خصوص ناشناخته بودن سردار محمد، گفت: نباید فرمان اداره کشور علی‌الخصوص نظام جمهوری اسلامی را به دست افرادی که خودشان، سوابقشان، تیم‌شان، اطرافیان‌شان و مواضع‌شان مشخص و شناخته شده نیست، بدهیم.   به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیدمحمدصادق کاظمی، درخصوص حضور نظامیان در انتخابات با توجه به استعفای سردار محمد از فرماندهی قرارگاه خاتم‌الانبیا به همین منظور، گفت: من یک نکته کلی به شما بگویم، اگر نظامیان منع قانونی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دارند حتما باید قانون اعمال شود؛ اما اگر در قانون منعی ندارند، چه اصراری دارید که شرکت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این را به صورت کلی در مورد همه افراد نظامی عرض می‌کنم که ملاک باید قانون باشد.   وی در پاسخ به این سوال که « با توجه به ناشناخته بودن آقای محمد برای مردم و فضای سیاسی این نگرانی وجود دارد که احمدی‌نژاد تکرار شود»، اظهار داشت: ما یک مشکلی در ساختار سیاسی و انتخابات کشور داریم و آن اینکه متاسفانه یک سازوکاری وجود ندراد که افراد را موظف کند که خود را کامل به مردم معرفی کنند.     سخنگوی جمعیت رهپویان در ادامه اظهار داشت: قطعا همینطور است که در سوال اشاره کردید، نباید فرمان اداره کشور علی‌الخصوص نظام جمهوری اسلامی را به دست افرادی که خودشان، سوابقشان، تیم‌شان، اطرافیان‌شان و مواضع‌شان مشخص و شناخته شده نیست، بدهیم؛ به عبارت دیگر کلیت حرف شما صحیح است.    کاظمی افزود: چه آقای محمد و چه هر کاندیدای جوان دیگری، قطعا موظف‌اند خودشان را در این چند ماه باقی مانده به‌خوبی به مردم معرفی کنند. اگر در این زمینه اشکال یا نقصی داشته باشند قطعا حضورشان در انتخابات خوب نیست. یعنی آقای محمد تا الان سرشناس و شناخته شده نبوده و اینکه اطرافیان ایشان چه کسانی هستند یا اعتقادات ایشان چیست، محل سوال است اما فرصت دارد خود را معرفی کند، اگر توانست این کار را انجام دهد خب یک گزینه قابل بررسی است اما اگر نتوانست هم شورای ائتلاف و هم مردم نباید به کسی که مورد شناخت نیست، اعتماد کند. این یک قاعده کلی است نه فقط ایشان، درباره هر گزینه دیگری هم همینطور است. لینک کوتاه: asriran.com/003FcY

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم/ شکست قطعی است اگر...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «سخنان کامران غضنفری درمورد پیشنهاد اعطای وام و خودرو و عضویت در کمیسیون دلخواه در قبال رای به فرد مشخص برای ریاست مجلس بسیار نگران‌کننده بود. اگر از همین ابتدا تطمیع جای شایسته‌سالاری را بگیرد مجلس دوازدهم قبل از شروع به کار محکوم به شکست خواهد بود که البته اینبار فرق میکند.»

او این مطلب را با هشتگ تحول منتشر کرده است.

27215


‏⁧

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902090

دیگر خبرها

  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم/ شکست قطعی است اگر...
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»