Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:45:51 GMT

بدهی 250 میلیون تومانی هیئت کشتی در آستانه تسویه کامل

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۸۹۳۹

بدهی 250 میلیون تومانی هیئت کشتی در آستانه تسویه کامل

ایسنا/اردبیل رئیس هیئت کشتی استان اردبیل گفت: تمام 250 میلیون تومان بدهی هیئت کشتی در سال‌های گذشته در مرحله پرداخت قرار دارد و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال کل این بدهی‌ها تسویه شود.

عبدالرضا اقبال  در نشست با خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: ظرفیت و توان کشتی استان اردبیل به ویژه کشتی فرنگی با افتخارات سال‌های گذشته بی‌نظیر است و با احصای اطلاعات و گردآوری آنها در پایگاه جامع اطلاعات کشتی استان تلاش می‌کنیم تا تجهیزات و امکانات سخت‌افزاری را برای شهرستان‌های مختلف تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تاکنون با حمایت مدیر کل ورزش و جوانان استان 100 میلیون تومان از بدهی هیئت کشتی پرداخت شده و تا پایان سال 150 میلیون تومان باقیمانده نیز تسویه خواهد شد.

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل از رتبه‌بندی شهرستان‌ها در توسعه کشتی خبر داد و بیان کرد: ما براساس شاخص‌های فدراسیون فعالیت هیئت‌های شهرستانی را اعم از آمار کشتی‌گیران، برگزاری مسابقات، میزبانی رقابت‌ها، اعزام تیم به مسابقات کشوری، جذب اسپانسر، حضور مربیان در تیم‌های ملی و ... مورد ارزیابی قرار می‌دهیم تا همه ساله رتبه و شاخص شهرستان‌ها اعلام شود.

اقبال تصریح کرد: در همه 11 شهرستان استان هیئت کشتی فعال است و سال آینده در انگوت نیز به عنوان شهرستان جدید هیئت کشتی را فعال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با همکاری سپاه استان قرار شد 72 سالن صالحین و 9 دی در اختیار کشتی‌گیران قرار گیرد و در هر شهرستان نیز یک سالن اختصاصی به کشتی در اختیار این ورزشکاران قرار گیرد.

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل با قدردانی از همکاری خوب رسانه‌ها در انعکاس اخیار هیئت کشتی و تقویت مولفه‌های فرهنگ‌سازی آموزش و ترغیب نوجوانان و جوانان به کشتی تصریح کرد: انیمیشن کشتی در سطح کشور در حال ساخت است و امیدواریم این اثر رسانه‌ای و فرهنگی بتواند به ترغیب و تشویق مردم به کشتی کمک کند.

وی از آغاز مسابقات لیگ استانی کشتی از اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و گفت: با در نظر گرفتن محدودیت‌های کرونایی این مسابقات به موقع برگزار خواهد شد و همه شهرستان‌ها موظف به اعزام یک تیم به مسابقات استانی هستند.

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر حداقل دو نفر از کشتی‌گیران استان در رده‌های مختلف سنی در تیم ملی حضور دارند و اخیرا یک کشتی‌گیر بانوی اردبیلی در مسابقات عالیش کشور در جایگاه اول قرار گرفت.

اقبال تعداد کشتی‌گیران استان را 3 هزار و 35 نفر اعلام کرد و گفت: تلاش می‌کنیم در سال آینده این آمار را تا دو برابر افزایش دهیم.

وی برگزاری اردوهای آمادگی تیم‌های کشتی، برگزاری مسابقات کشتی چندجانبه با استان‌های همسایه و کشورهای همسایه را یادآور شد و بیان کرد: همچنان بحث استعدادیابی از اصلی‌ترین رویکردهای هیئت کشتی است که امیدواریم با فعالیت مدارس این امر توسعه یابد.

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل از انعقاد تفاهمنامه همکاری با شهرداری اردبیل برای احداث سالن‌ و مدرسه کشتی در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: تا خردادماه سال آینده قرار است دو سالن ورزشی کشتی در محلات شهریار و رحیم طیار اردبیل به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشتی اردبيل استانی ورزشی رئیس هیئت کشتی استان اردبیل شهرستان ها کشتی گیران سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که مدتهاست با سرپرست اداره می‌شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون نیز مشخص نشده است. در حال حاضر حسین مطیعی سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.

وی امروز (دوشنبه) در گفت وگو با اهالی رسانه درخصوص بدهی‌های فدراسیون اظهار داشت: فدراسیونی که بدهکار نباشد فدراسیون نیست. مسابقات داخل سالن آسیا یک رویداد بین‌المللی بود که خوشبختانه مسابقات هم در سطح عالی برگزار شد. قطعا برگزاری این رویداد هزینه‌هایی هم برای فدراسیون در بر داشته است اما من هرجا که بروم مشکلات را به عهده می‌گیرم فقط باید همه موارد بررسی شود.

وی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و اینکه گفته می شود فدراسیون از برخی نامزدها حمایت میکند، گفت: به هیچ‌وجه نسبت به عزیزانی که کاندید هستند هیچ رویکردی ندارم. از طرف معاونت قهرمانی وزارت ورزش هم هیچ صحبتی درخصوص طرفداری از هیچ یک از نامزدها نشده است.

مطیعی در پایان در واکنش به حاشیه‌های زیاد دوومیدانی کاران آنهم در آستانه بازیهای المپیک پاریس گفت: رشته‌های زیادی داریم و هر رشته هم مربی خودش را دارد. آقای فیروزی را امروز به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم و از او خواهش کردم حواشی که ورزشکاران به وجود می‌آورند را رصد وحل کنند.

کد خبر 6091976

دیگر خبرها

  • شرکت‌های پتروشیمی بدهی خود را به شرکت گاز تسویه کنند
  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • تمام خدمه کشتی پرتغالی توقیف‌شده در سلامت کامل هستند
  • تمام خدمه کشتی پرتقالی توقیف‌شده MCS در سلامت کامل هستند
  • خدمه کشتی پرتغالی در سلامت کامل هستند
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده MCS Aries در سلامت کامل هستند
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده «MCS Aries» در سلامت کامل هستند
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم