Web Analytics Made Easy - Statcounter

لژیونر جدید هندبال گفت: امیدوارم در لیگ هندبال عمان روی سکو بروم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون هندبال، شهاب صادق زاده بازیکن ۲۶ ساله هندبال ایران‌ و اهل استان آذربایجان شرقی که سابقه عضویت در تیم های ملی جوانان و بزرگسالان هندبال را در کارنامه دارد، با عقد قراردادی به عضویت تیم مجیس عمان درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق زاده که در لیگ برتر هندبال همراه با تیم زغال سنگ طبس به مقام چهارم رسید، اظهار داشت: از زمانی که لیگ هندبال ایران تمام شد، چند پیشنهاد از کشورهای عراق و عمان داشتم. در این بین پیشنهاد بازی در تیم مجیس عمان را به خاطر اینکه در مسابقات باشگاه های آسیا حضور دارد، را پذیرفتم.

وی درباره وضعیت تیم مجیس در جدول لیگ هندبال عمان گفت: مجیس در حال حاضر در لیگ عمان دو بازی انجام داده که حاصل آن یک شکست و یک پیروزی است. فکر می کنم اگر شرایط مهیا باشد و بخاطر ویروس کرونا قرنطینه ای در کار نباشد، بازی های لیگ تا ماه مبارک رمضان به پایان برسد. تیم مجیس سال گذشته هم مقام سوم لیگ هندبال عمان را کسب کرده بود.

صادق زاده با بیان اینکه قرارداد من کوتاه مدت هست و پس از مسابقات باشگاه های آسیا به اتمام می رسد، بیان کرد: سعی می کنم بهترین عملکردم را برای تیم جدیدم داشته باشم. همچنین امیدوارم که در این لیگ بتوانم روی سکو بروم و در جام باشگاه های آسیا به عنوان عضوی از یک تیم مدعی حضور داشته باشم.

وی افزود: قطعا حضور در این تیم و بازی در جام باشگاه های آسیا با توجه به اینکه بازتاب بسیار خوبی در جامعه هندبال دارد، برای رشد و پیشرفت من بسیار مثمرثمر است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه های آسیا صادق زاده تیم مجیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی تصویری اظهار کرد: ما به نمایندگی از ملت ایران عملیات وعده صادق را دنبال کردیم و خداوند به ما توفیق داد.

وی افزود: البته اگر هر کسی از مردم بسیار خوب و بی‌نظیر ما که در دنیا مثال زدنی هستند، این مسئولیت را داشتند و این وظیفه به آن‌ها محول می‌شد حتماً همین کار را انجام می‌دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود. از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تقریباً ۱۳ روز طول کشید تا عملیات وعده صادق اجرا شد، ما هر روز مطالبه مردم را شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • (ویدئو) حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • ببینید | حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!