Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر به عنوان نماینده عالی دولت باید با همکاری سایر دستگاه های متولی تیم های ستاد تنظیم بازار تشکیل و عملیاتی کنند تا آسیب‌های اقتصادی کاهش و مردم بتوانند نوروز خوبی در شرایط کرونایی تجربه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مدتی است مشکلات اقتصادی به اوج رسیده است. مردم برای تامین بسیاری از کالاهای اساسی در کنار موضوع قیمت، به کم‌یاب بودن اقلام اشاره دارند که نیاز است دستگاه‌های متولی کنترل قیمت و تامین کالاهای اساسی در آستانه عید نوروز اقدام جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر به‌عنوان نماینده عالی دولت باید با همکاری سایر دستگاه‌های متولی تیم های ستاد تنظیم بازار تشکیل و عملیاتی کنند تا آسیب‌های اقتصادی کاهش و مردم بتوانند نوروز خوبی در شرایط کرونایی تجربه کنند.

با توجه به اینکه مجموعه استانداری بوشهر در حال برنامه ریزی جهت انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری است، اما توجه به معیشت و تامین نیازهای اساسی مردم از مهمترین وظایف دولت است و نبایستی زیر سایه انتخابات، فراموش شود.

انتظار می‌رود استاندار بوشهر با اتخاذ تصمیمات دقیق و کارشناسی ضمن ایجاد شور و نشاط مردم در انتخابات ۱۴۰۰، برای تامین کالاهای اساسی با قیمت مناسب برنامه ریزی داشته باشد.

در کنار نماینده عالی دولت، سازمان صمت نیز وظایفی برای تامین کالاهای اساسی بر عهده دارد که نیاز است اقلامی مانند میوه، آجیل، شیرینی، مرغ، روغن، برنج و غیره نیز به عنوان کالاهای اسای مردم تامین شود تا شاهد کمبود نباشیم.

سازمان تعزیرات حکومتی در چرخه بازار وظیفه نظارت و برخورد با متخلفین کم‌فروش و یا گران فروش بر عهده دارد. امروز یکی از مهمترین مشکلات مردم افزایش لحظه‌ای قیمت کالاهاست که نیاز است سازمان تعزیرات در آستانه نوروز ۱۴۰۰ نظارت و برخورد جدی با متخلفین داشته باشد.

در روزهای آینده گفت و گوهای دستگاه‌های متولی جهت تدبیر ستاد تنظیم بازار از پایگاه خبری سپاس منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دستگاه های متولی کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند و تقویت شوراها امری ضروری است.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها، مشارکت مردم در اداره امور جامعه را از برکات ارزشمند تاسیس شوراها برشمرد.

استاندار بوشهر در بخشی از این پیام تاکید کرد: نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراها در واقع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که سبب شد، مشارکت مردم در اداره امور جامعه بیشتر شود.

محمدی زاده تصریح کرد: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند و تقویت شوراها امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور تاثیرگذار هستند و روز به روز شاهد نقش آفرینی بیشتر شوراها هستیم.

محمدی زاده ابراز داشت: با گذشت بیش از ربع قرن از فعالیت شوراها در کشور، نقش و جایگاه این نهاد در تصمیم گیری و تصمیم سازی در مدیریت شهری و روستایی، تثبیت شده و امیدوارم با شناسایی نقاط ضعف و آسیب‌شناسی دقیق، شاهد ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های شوراها باشیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: اینجانب فرا رسیدن روز شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت و سربلندی بیش از پیش شوراهای استان را دارم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد