Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:44:49 GMT

مجیدی: منصوریان روحیه بازیکنان را عوض کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۹۲۸۲

مجیدی: منصوریان روحیه بازیکنان را عوض کرد

کاپیتان آلومینیوم معتقد است اضافه شدن سرمربی جدید به این تیم موجب بهبود شرایط آنها در نیم‌فصل دوم می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، میثم مجیدی درباره شرایط آلومینیوم اظهار کرد: خدا را شکر پس از حضور آقای منصوریان روحیه از دست رفته تیم دوباره برگشت و با انرژی مضاعفی به بازی با هوادار رفتیم. به نظرم انتخاب علی آقا زودتر هم می‌توانست صورت بگیرد چراکه ما نیاز داشتیم شرایطمان سر و سامان بگیرد و تکلیف خودمان را بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمنا جا دارد از زحمات آقای خطیبی برای آلومینیوم هم تشکر کنم.

 

او در خصوص برتری آلومینیوم در بازی روز گذشته جام حذفی مقابل هوادار تهران عنوان کرد: شاید اگر در شرایط بهتری این مسابقه را انجام می‌دادیم، در ۹۰ دقیقه برنده می‌شدیم ولی پس از باخت مقابل سپاهان روحیه تیم تا حدودی از دست رفته بود که همین استرس همراه تیم وجود داشت، اما خدا را شکر با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و به برد برسیم. 

 

کاپیتان آلومینیوم و بازیکن سابق استقلال ادامه داد: به آقا رضا عنایتی که از همبازیان قدیمی و دوست خوبم است هم باید تبریک بگویم که دیروز نشان دادند تیم خوبی دارند و بی‌دلیل یکی از گزینه‌های صعود به لیگ یک نیستند. امیدوارم در ادامه کارشان موفق باشند و به لیگ برتر صعود کنند.

 

 

او اضافه کرد: مطمئن باشید آلومینیوم دوباره روزهای خوبی خواهد داشت و آقای منصوریان کمک می‌کند تا تیم دوباره روی روال قبلی بیفتد و بتواند نتیجه بگیرد. از هواداران می‌خواهم مثل همیشه از تیم حمایت کنند تا بتوانیم دوباره دل آنها را شاد کنیم و رتبه خوبی در لیگ برتر به دست آوریم.

 

مجیدی در خصوص کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی و ضربه اول پنالتی که توسط او تبدیل به گل شد، اظهار کرد: بازی راحتی نداشتیم چون ما تغییر سرمربی داشتیم و از طرف دیگر هوادار آمده بود شگفتی‌سازی کند و دیدید که با تمام توانش تلاش می‌کرد. آنها تا دقیقه ۱۲۰ دوندگی داشتند ولی خدا را شکر پنالتی من و بقیه بچه‌ها تبدیل به گل شد و توانستیم برد روحیه‌بخشی کسب کنیم.

آلومینیوم اراک میثم مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک میثم مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آن‌ها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ما اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است