Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری پلیس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان در مراسم صبحگاه عمومی پلیس کرمانشاه با تبریک عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) اظهار داشت: از اسفند سال گذشته که شاهد شیوع کرونا در کشور و استان بودیم نیروی انتظامی یکی از دستگاه‌هایی بود که از همان ابتدا پای کار آمد.

وی گفت: در طول این مدت شاهد اجرای طرح های متعددی برای کنترل و مهار ویروس کرونا بودیم که پلیس با جدیت و موفقیت همه آنها را نظیر محدودیت و ممنوعیت های سفرهای درون و برون استانی، محدودیت طرح تردد شبانه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به مرحله اجرا درآورد.

وی تصریح کرد: همکاران ما آماده هستند در صورتی که کرمانشاه جزو استان هایی قرار گیرد که سفر به آن بلامانع باشد با همه توان امنیت مسافران نوروزی را تامین کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: تجارب سال‌های گذشته به خوبی نشان داده که استان ما همواره جزو امن‌ترین مناطق برای مسافران نوروزی و مهمانان داخلی و خارجی بوده است و قطعا اگر مبنا بر مجاز بودن سفر به کرمانشاه در نوروز ۱۴۰۰ باشد، نگرانی از بابت تامین امنیت مسافران نخواهیم داشت.

وی یادآوری کرد: در صورتی هم که ستاد ملی مقابله با کرونا مردم عزیز کشور را از سفر به کرمانشاه منع کند همکاران ما خود را موظف به انجام کامل مصوبات این ستاد دانسته و با همه احترامی که برای ملت شریف ایران اسلامی قائل است از ورود آن‌ها به منظور حفظ سلامتی خود آن‌ها و هم استانی‌های کرمانشاهی جلوگیری می‌کند.

جاویدان افزود: همه ما باید در چارچوب مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا حرکت کنیم تا با یاری خداوند شاهد برچیده شدن هرچه زودتر ویروس کرونا و بازگشت شرایط عادی باشیم.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه یکی از برنامه‌های پلیس کرمانشاه برای ایام نوروز را جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهرها عنوان کرد و گفت: حضور این افراد چهره زیبای شهرهای ما را مخدوش کرده و حس خوبی را به مردم القا نمی‌کند.

وی تصریح کرد: به همین خاطر طرح برخورد با معتادان و کارتن خواب‌ها و جمع‌آوری آن‌ها در ایام نوروز تشدید شده و این افراد به مراکز ترک اعتیاد و اقامتگاهایی که پیش‌بینی شده منتقل می‌شوند.

جاویدان همچنین از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده چنین افرادی موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش تا اقدام لازم برای جمع‌آوری آن‌ها انجام شود.

این مقام عالی‌رتبه انتظامی، در بخش پایانی سخنان خود ارتقاء درجه جمال سلمانی، جانشین فرمانده انتظامی استان به سرتیپ دومی را به وی و مجموعه انتظامی کرمانشاه تبریک گفت.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلمانی جزو فرماندهان کارآزموده، توانمند و با اخلاقی است که سال‌هاست در مجموعه عظیم نیروی انتظامی منشاء خیر بوده و در طول یک سال و چند ماهی هم که به کرمانشاه آمده اقدامات موثر زیادی انجام داده است.

جاویدان در پایان، گفت: ارتقاء درجه آقای سلمانی وظایف ایشان را بسیار سنگین‌تر از قبل خواهد کرد اما با شناختی که از وی دارم مطئن هستم می‌تواند موفق‌تر از گذشته در راه خدمت به مردم شریف کرمانشاه ظاهر شود.‍

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه پلیس نوروز جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس