Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@13:48:21 GMT

پاکستان تیک ‌تاک را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۹۶۴۵

پاکستان تیک ‌تاک را مسدود کرد

دادگاهی عالی در پاکستان به دلیل محتوای نامناسب تیک تاک رای به ممنوعیت این اپلیکیشن در کشور داده است.

پاکستان روز پنج شنبه دسترسی به اپلیکیشن تیک تاک را مسدود کرد. این در حالی است که اپ چینی چند ماه قبل به دلیل چالش‌هایی در بازبینی محتوای غیراخلاقی و نامناسب ممنوع شده بود.

به این ترتیب با رأی دادگاه عالی پیشاور مبنی بر آنکه محتوای تیک تاک برای جامعه پاکستانی قابل قبول نیست، دسترسی به آن برای ۲۰ میلیون کاربر کشور قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره مخابرات پاکستان نیز از تأمین کنندگان سرویس اینترنت خواسته تا سریعاً این اپ را تعلیق کنند. دستور دادگاه پس از آن اعلام شد که ۲ وکیل دادخواستی ارائه و اعلام کردند ویدئوهای موجود در تیک تاک با استانداردهای اخلاقی و ارزش‌های پاکستان مغایر است.

تیک تاک با صدور بیانیه‌ای در خصوص این ممنوعیت اعلام کرد به طور فعال محتوای نامناسب را در پاکستان حذف می‌کند و به اطاعت از قوانین محلی متعهد است.

در ۹ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی پاکستان به طور موقت اپ اشتراک گذاری ویدئو را به مدت ۱۰ روز مسدود کرد.

منبع: مهر

بیشتر بخوانید: یوتیوب به رقابت با تیک‌تاک برمی خیزد! ترامپ: "تیک تاک" چینی را مسدود می‌کنم لینک کوتاه: asriran.com/003Fch

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه پاکستانی داون، پلیس و نیروهای امنیتی پاکستان در جریان عملیاتی دست کم ۱۰ تروریست را در مناطقی از ایالت‌های بلوچستان و خیبرپختونخواه کشتند.

سرویس مطبوعاتی ارتش پاکستان با صدور بیانیه‌ای در این ارتباط اعلام کرد که این رخ‌داد در تبادل آتش جداگانه در مناطقی از ایالت‌های بلوچستان و خیبرپختونخواه رخ داده است.

شاخه رسانه‌ای ارتش پاکستان در این باره خبر داد که ۶ تروریست در یک عملیات اطلاعاتی که توسط نیروهای امنیتی در منطقه وزیرستان شمالی واقع در خیبرپختونخواه انجام شد، کشته و مخفیگاه آنها نیز منهدم شد.

از سوی دیگر، اداره مبارزه با تروریسم (CTD) بلوچستان پاکستان اعلام کرد که ۴ تروریست در این ایالت کشته شدند.

به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان (ISPR)، نیروهای امنیتی این عملیات را در پی گزارش‌هایی مبنی بر حضور تروریست ها در منطقه انجام دادند.

ارتش پاکستان در بیانیه خود تصریح کرد: عملیات پاکسازی در این منطقه در حال انجام است.

کد خبر 6097479

دیگر خبرها

  • تمدید اقامت دوماهه پناهجویان افغانستانی در پاکستان
  • طرز تهیه چاپلی کباب توسط آشپز خیابانی اهل پاکستان (فیلم)
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم