Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@12:49:38 GMT

آموزش 600 اتوبوسران پایتخت در 4 سرفصل آموزشی

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۹۷۷۱

آموزش 600 اتوبوسران پایتخت در 4 سرفصل آموزشی

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آموزش 2774 نفر از رانندگان و کارکنان این شرکت از ابتدای امسال خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اجرای دوره‌های آموزشی و بازآموزی ضمن خدمت را متوقف نکردیم.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهندس محمود ترفع با تأکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون، 704 نفر از کارکنان ستادی و 1070 نفر از همکاران سامانه‌ها، مورد آموزش و بازآموزی قرار گرفتند، افزود: علاوه بر این، برای 600 نفر از رانندگان ناوگان نیز دوره‌های آموزشی و کمک‌آموزشی در 4 سرفصل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه در دوره‌های آموزش فنی و عملی که چاره‌ای جز برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری نداشتیم، 400 نفر از نیروهای فنی و امدادخودرو با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آموزش دیدند، اظهار کرد: برای کارمندان اداری و نیروهای اجرایی در ستاد و سامانه‌ها متناسب با مسئولیت‌هایی که هر یک از آنها بر عهده دارند، دوره‌های آموزشی و بازآموزی طراحی و اجرا شده است.
ترفع با بیان اینکه علاوه بر نیروهای فنی و امدادی، همکاران ستادی، کارکنان شاغل در بخش‌های مختلف و رانندگان نیز به صورت مجازی تحت آموزش و بازآموزی قرار گرفتند، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی رانندگان، زیر نظر اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه در این دوره‌ها، امور فنی خودرو، اصول و قواعد رانندگی، اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا، مدیریت رفتار و کنترل استرس به رانندگان آموزش داده می‌شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، رانندگان اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های جدید که اخیراً وارد ناوگان شده‌اند نیز مورد آموزش‌های تخصصی قرار گرفتند.
در دوره‌های آموزش کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی، سرفصل‌های حقوق شهروندی، مدیریت بحران، تخلفات اداری، شهروندمداری، مبانی تصمیم‌گیری، جمع‌آوری اطلاعات، اثربخشی آموزش و شناسایی و حل مشکلات، آموزش داده‌ می‌شود. 
هویت شهری، مدیریت تحول و نوآوری، ایمنی و بهداشت محیط کار، ارزیابی طرح‌ها و قراردادها، سیستم‌های هوشمند حمل و نقل و مدیریت سلامت، از دیگر سرفصل‌هایی است که در این دوره‌ها به کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران آموزش داده شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران دوره های آموزشی دوره های آموزش دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در همایش استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: به منظور مهارت آموزی کارکنان وظیفه در طول ۶ سال گذشته یک ملیون و ۶۰۰ هزار نفر از جوانان زیر پوشش این نیرو، دوره‌های مهارتی تخصصی و عمومی را فرا گرفته اند و حدود ۸۵۰ هزار نفر از آن‌ها نیز موفق به کسب یک مهارت تخصصی شده اند. 
سردار زاده کمند افزود: در سال ۱۴۰۲ براساس برنامه، حدود ۲۴۰ هزار نفر از سربازان، دوره مهارت‌های تخصصی را طی کرده اند و استان ایلام سهم بسزایی در این زمینه دارد.
وی تأکید کرد: پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۳، ۲۵۰ هزار نفر دارای مهارت تخصصی و ۳۴۵ هزار نفر نیز موفق به آموزش مهارت‌های عمومی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • تبیین سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب/معلمان امیدآفرینی کنند
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری