Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال در خصوص شایعه تغییر نام شهرخودرو توضیحاتی ارائه داد.

سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شایعه تغییر نام تیم فوتبال شهر خودرو اظهار داشت: هنوز تغییر نامی صورت نگرفته است. برای تغییر نام فرایندی باید طی شود که خیلی طولانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکِ وقت یکسری مدارک برای اینکه نشان بدهد مسئولیت تیم را برعهده دارد باید به همراه داشته باشد. بعد از این موارد به حقوقی سازمان لیگ ارجاع می‌شود و بعد از تایید آن‌ها نام تیم‌ها به صورت رسمی تغییر می‌کند.

وی در رابطه با اینکه آیا فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو هم باید این مسئله را نزد سازمان لیگ تایید کند، تاکید کرد: برای تغییر نام فرایندی هست که مالک جدید بر اساس آن باید مالکیتش را ثابت کند. با این روند مگر می‌شود بدون ارائه اسناد، مالکیت تیمی را برعهده بگیرند.

بیشتر بخوانید: واکنش بنگر به حادثه تلخ سقوط اتوبوس شهرداری نوشهر

انتهای پیام/

برچسب ها: سهیل مهدی شهرخودرو مشهد سازمان لیگ فوتبال ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان لیگ شهر خودرو سهیل مهدی شهرخودرو مشهد سازمان لیگ فوتبال ایران سازمان لیگ تغییر نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست

به گزارش جام جم آنلاین، هدایت ممبینی در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: این قهرمانی را به تمام مردم و جامعه فوتسال کشور تبریک می‌گویم و انشاالله این روند خوب در جام جهانی که در شهریور ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد ادامه خواهد داشت.

او در خصوص رقابت نزدیک تیم‌ها در این دوره از مسابقات گفت: فوتبال و فوتسال در منطقه مرکزی آسیا (کافا) پیشرفت خیلی خوبی در سال‌های اخیر داشته است و کشور‌های این منطقه سرمایه گذاری زیادی در فوتبال و فوتسال داشته اند و در جام جهانی آینده ۴ تیم از منطقه کافا حضور دارند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بیشتر بازیکنان تیم ملی افغانستان در لیگ ایران حضور دارند و مربیان فوتسال ایران در چندین کشور مشغول به فعالیت هستند و این نشان دهنده پیشرفت فوتسال در آسیا است.

ممبینی در خصوص روند جذب حامی مالی برای تیم ملی فوتسال تصریح کرد: فضای فوتبال و فوتسال به گونه‌ای که ما باید حامیان بیشتری را به سرمایه گذاری در آن رغبت دهیم. به نظرم تا زمانی که مشکل حق پخش تلویزیونی حل نشود حامیان مالی از حضور در باشگاه‌ها استقبال نخواهند کرد. مسئولان فدراسیون فوتبال و شخص وزیر ورزش و جوانان به دنبال رفع این مشکل هستند و امیدوارم با حل حق پخش در آینده شاهد حضور تعداد بیشتری از حامیان مالی در فوتبال و فوتسال کشور باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اهدای پاداش به بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتسال گفت: ما در طول مسابقات پاداش‌هایی را به اعضای تیم پرداخت کرده ایم. فردا هم یک جلسه داریم تا میزان رقم پاداش برای اعضای تیم را مشخص کنیم. ما در بخش فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال در کافا قهرمان شدیم و در فوتبال ساحلی در جایگاه سوم جهان شدیم که باید به این عزیزان هم پاداش دهیم تا بخشی از زحمات آنان را جبران کنیم.

او در خصوص آخرین وضعیت خرید دستگاه‌های کمک داور ویدیویی (VAR) از شرکت چینی گفت: تا زمانی که یکسری اطلاعات رخ ندهد ما نمی‌توانیم درباره VAR صحبت کنیم. یک شرکت چینی اخیراً به شرکت‌های مورد تایید فیفا اضافه شده است و به دلیل اینکه مراودات بیشتری با کشور چین داریم می‌توانیم تجهیزات بیشتری از این شرکت وارد ایران کنیم.

ممبینی درباره قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت: از لحاظ اداری هنوز چیزی به ثبت نرسیده، اما مشکلی در این باره وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!