Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه اتکایی ایرانیان روز چهارشنبه 20 اسفند 99 با حضور 96/81 درصد از سهامداران و نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در محل این شرکت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، درمجمع عمومی عادی سالیانه، ابتدا گزارش هیأت مدیره و حسابرس و بازرس قانونی درخصوص عملکردسال مالی منتهی به 30/9/1399ارائه و صورتهای مالی سال مذکور به تصویب سهامداران محترم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه که با حضور قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران برگزار گردید، براساس صورت های مالی ارائه شده، سود ایجاد شده برای هرسهم 752 ریال گزارش شده بود که با تصویب سهامداران مقرر شد به ازای هرسهم معادل 200 ریال سود نقدی بین سهامداران تقسیم شده و مابقی سود برای برنامه های افزایش سرمایه درسود انباشته باقی بماند.
این گزارش همچنین می افزاید؛ مجمع عمومی همزمان با برگزاری ، به صورت آنلاین برای عموم سهامداران در فضای مجازی پخش گردید.
شایان ذکر است، مجمع عمومی در خاتمه از تلاشهای مدیریت و کارکنان شرکت بیمه اتکایی ایرانیان تقدیر و تشکر کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران

افراسیاب میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ برای طرح‌های مرتبط با سدهای هراز، گلورد، زارم‌رود، سجادرود و البرز در مجموع ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که این رقم در سال مالی ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار افزایش یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای سد هراز با تعریف طرح بسته هراز که شامل سد و شبکه می‌شود در قالب فاینانس چین اعتبارات مورد نیاز را تأمین مالی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های متعدد مرتبط با آب در استان مازندران با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست و تلاش می‌شود که از منابع اعتباری مختلف و همچنین تعامل با پیمانکاران روند اجرایی هیچ کدام از طرح‌ها متوقف نشود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم