Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد موقری امروز  در جلسه کمیته فرعی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان، در راستای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات و تضمین انتخابات سالم بر تولید برنامه های گفتگو محور و تولید محتوای متناسب با فضای انتخابات توسط صدا و سیمای استان تأکید کرد.

وی بر پرهیز مدیران و کارکنان ادارات در استفاده از امکانات و ابزارهای اداری در راستای تبلیغ کاندیداهای خاص تأکید کرد و گفت: از حراست ادارات و سازمان ها انتظار می رود تخلّفات انتخاباتی را به مدیران گوشزد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنترل و نظارت بر فضای مجازی و تولید محتوی و بررسی و برنامه ریزی تولیدات و برنامه های گفتگو محور صدا و سیما از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه بود که پس از بحث و بررسی مقرر شد اعضای کمیته، نسبت به شناسایی و استفاده از ظرفیت کانال های خبری و خبرگزاری های پر مخاطب استانی و شهرستانی به تفکیک اقدام نمایند و جلسات کمیته فضای مجازی به صورت مرتب با مراجع ذی ربط به منظور پایش فضای مجازی، جمع آوری و تحلیل اطلاعات و تولید محتوی تشکیل یابد.

انتهای پیام/60025

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی فضای مجازی کارکنان ادارات صدا و سیما تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی