Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@12:08:30 GMT

آمار کرونا البرز ۲۳ اسفند؛ ۳ فوتی و ۲۷ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۰۱۰۴

آمار کرونا البرز ۲۳ اسفند؛ ۳ فوتی و ۲۷ ابتلای جدید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز، آمار فوتی و مبتلایان به کرونای این استان را تشریح کرد.

محمد فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی ابتلای کرونا در استان البرز در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _شنبه ۲۳ اسفندماه_ اظهار کرد: در این مدت ۲۷ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۳۲ هزار و ۵۸۴ نفر است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۳۵۹ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک، در مراکز درمانی بستری هستند، افزود: از این تعداد، ابتلای ۱۵۸ نفر به بیماری کووید ۱۹ تا این تاریخ قطعی شده است.

فتحی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد فوتی ناشی از ابتلاء به کووید ۱۹ ثبت شده و مجموع جانباختگان این بیماری در استان به ۲ هزار و ۷۸۱ نفر است.

وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۹ هزار و ۴۴۰ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

کد خبر 481001

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استان البرز آمار کرونا در البرز وضعیت کرونا در البرز کرونا در البرز دانشگاه علوم پزشکی البرز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز ابتلا به کرونا در البرز ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر

دریافت 20 MB

«رائد صقر»؛ سخنگوی نیروهای دفاع شهری فلسطین: تاکنون نزدیک به ۱۸۵ تا ۱۹۰ شهید را در این گور دسته جمعی شناسایی کرده ایم. آمار دقیقی از تعداد شهدا در دست نیست، اما به نظر می‌رسد این آمار از ۳۰۰ تا ۴۰۰ شهید نیز فراتر خواهد رفت.

همزمان با عملیات تفحص شهدا، مادران فلسطینی با حلقه زدن در اطراف پیکر شهدا در آرزوی یافتن  پیکر فرزندان مفقود شده خود در گورهای دسته جمعی محوطه مرکز درمانی ناصر هستند.

یک مادر شهید که پس از دو ماه موفق به شناسایی پیکر فرزندش در این گورهای جمعی شد به خبرنگار تسنیم گفت: الان که پسرم را پیدا کرده ام، قلبم آرام گرفت. همه به من می گفتند به دنبال پیکر فرزندت نباش، معلوم نیست بتوانی جسد او را پیدا کنی، اما من می خواستم او را دفن کنم و برایش فاتحه بخوانم تا آرام شوم.

پس از پیدا شدن گورستان مخفی بیمارستان شفا در غزه، این دومین نمونه از گورهای دسته جمعی فلسطینیان است که نشانگر تلاش ارتش اسرائیل برای پنهان کردن آثار جنایات خود در بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

دیگر خبرها

  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته