Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی چهارمین روز ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات ششمین دوره شورای شهر از ساعت ۸ صبح امروز شنبه ۲۳ اسفند آغاز شد.

براساس گزارش روز گذشته فرماندار شهرستان تبریز، تا پایان روز سوم ثبت نام ، در مجموع تعداد کل ثبت نام کنندگان شهرستان تبریز (شهرهای تبریز، باسمنج و سردرود) ۴۱ نفر است که از این تعداد، ۱۷ نفر به صورت حضوری و ۲۴ نفر به صورت غیر حضوری ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  در خصوص جنسیت و مدرک تحصیلی ثبت نام کنندگان نیز گفت: ۳۳ نفر مرد و ۸ نفر زن هستند که از این تعداد ۱۶ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۲۳ نفر دارای مدرک کارشناسی و ۲ نفر نیز دارای سابقه عضویت در شورا هستند.

کریم صادق‌زاده عضو فعلی شورای شهر تبریز، بعد از محمدحسن اسوتچی دومین فرد مطرحی بود که امروز برای ثبت نام در محل فرمانداری شهرستان تبریز حضور یافت.

این نامزد حضور در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در جمع خبرنگاران گفت: در مدت حضور چهارساله در سنگر شورای شهر تبریز، بزرگترین کاری که انجام دادیم، تدوین برنامه راهبردی - عملیاتی شهرداری تبریز و همچنین برنامه پنج ساله و چشم انداز ۱۰ ساله تبریز بود.

وی ادامه داد: تمامی موضوعات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی تبریز در این برنامه گنجانده شده و هرکس برای شورای ششم انتخاب شود، راهی جز ادامه این برنامه ها ندارد، چون که این سند تصویب شده است و هرکس انتخاب شود باید ادامه دهنده‌ی برنامه باشد.

صادق‌زاده خاطرنشان کرد: همچنان در جسم من جوهره‌ی کار وجود دارد و می‌توانم براساس تجربیات این دوره در چهارسال آینده نیز موثر واقع شوم.

وی در خصوص حضور خود در انتخابات نیز اظهار کرد: من یک شخصیت حزبی و تشکلی هستم و قطعا هر موقع احساس کنم که نمی ‌توانم به مردم خدمت کنم، کناره گیری خواهم کرد.

این عضو فعلی شورای شهر تبریز در رابطه با عملکرد شورای پنجم تاکید کرد: اگر قرار بر دادن نمره باشد، من به عملکرد شورای پنجم نمره‌ی ۲۰ را می‌دهم چون که اقدامات راهبردی و بزرگی در این دوره شروع و از کارهای ویترینی دوری کردیم.

وی ادامه داد: در این دوره به مناطق کم برخوردار رفتیم و از جاهایی بازدید کردیم که تاکنون پای هیچ مسئولی به آن مکان‌ها نرسیده بود و در بحث توسعه فضای سبز، مسیرگشایی‌ها، تقاطع و ... اقدامات خوبی انجام داده ایم و تنها شورایی هستیم که بعد از اتمام دوره یک ساله گزارش عملکرد شورا را تهیه کرده ایم.

این نامزد حضور در انتخابات دوره ششم شورای شهر در دفاع از عملکرد شورای پنجم بیان کرد: به لحاظ تعداد و کیفیت برگزاری جلسات علنی شورای شهر در بین کلانشهرها عملکرد بهتری داریم و شورای پنجم متشکل از افراد متخصص از جمله نمایندگان اسبق مجلس شورای اسلامی، اساتید دانشگاه است. 

وی ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی در کمیسیون های تخصصی و همچنین مرکز پژوهش های شورا انجام شده است و علاوه بر تصویب بودجه سال ۱۴۰۰، حدود ۹۰ درصد از بودجه سال ۱۳۹۹ تحقق یافته است و به نظر من همفکری خوبی در شورای شهر وجود دارد و رؤسای کمیسیون ها پرتلاش هستند.

صادق‌زاده با تاکید بر لزوم رقابت سالم و پرهیز از تخریب رقبا در انتخابات پیش رو ، متذکر شد: هرکس در خود توانایی خدمت را می‌بیند، بیاید و با انجام رقابت سالم و در صورت کسب رأی مردم می‌تواند در شورای ششم حاضر باشد.

وی ادامه داد: مردم همواره قدردان خادمین خود بوده اند و ما نیز در این انتخابات عملکرد چهارساله خود را به محک گذاشته ایم و اگر انتخاب شویم شکرگزار مردم هستیم و حتی اگر انتخاب هم نشویم، بازهم شکرگزار خواهیم بود که این مسئولیت سنگین از دوش ما برداشته می‌شود.

وی در پایان در خصوص عملکرد مدیریت شهر نیز متذکر شد: آقای شهردار منتخب هفت نفر از اعضای شورای شهر بود و من علی‌رغم اینکه به آقای شهین باهر رأی نداده بودم، از رای جمعی و آقای شهردار حمایت کردم. شهردار نیز منتخب مردم در شورای پنجم و عضو علل بدل بود و دارای مدرک دکترای شهرسازی و عملکرد خوبی در مدیریت شهری داشتند.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام از داوطلبان حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ آغاز و تا ساعت ۱۸:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ (جمعا به مدت ۷روز) ادامه خواهد یافت.

گفتنی است، داوطلبان می‌توانند جهت ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر به یکی از چهار روش اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیغام مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب، نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی کامپیوتر (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیغام مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب، دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیغام مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب و مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

این خبر در حال به روزرسانی است...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات حضور در انتخابات شهرستان تبریز شورای پنجم ثبت نام شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم