Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «سپیده فرامرزی» نقاش و تصویر ساز اهل انزلی، به عنوان یکی از اعضای اصلی هیئت داوران بخش فینال چهارمین جشنواره جهانی Birkitapbindost ترکیه انتخاب شد.

فرامرزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی با دریافت ایمیلی از دانشگاه ماساچوست آمریکا برای شرکت در نمایشگاه جهانی نقاشی دعوت شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه یکی از دو ایرانی در بین بیش از ۱۶۰ هنرمند از ۶۰ کشور جهان بودم، افزود: پس از آن نیز به عنوان دبیر هنری اولین جشنواره فروش آثار نقاشی زنان ایران در سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ انتخاب و هم اکنون در این جشنواره، کنار اساتید بنام ایران و داوران ملی و بین المللی مشغول به فعالیت هستم.

فرامرزی با اشاره به چهارمین جشنواره جهانی Birkitapbindost ترکیه، گفت: از طرف مجله هنری Birkitapbindost ترکیه به عنوان یکی از اعضای اصلی هیئت داوران بخش فینال و تعیین برندگان ۲۰۲۱ در کنار داورانی از کشورهایی چون نروژ، لهستان، یونان، ترکیه و هند انتخاب شده‌ام.

فرامرزی به چگونگی برگزاری این جشنواره نیز اشاره و اضافه کرد: داوران سه دوره پیشین این جشنواره، پس از دریافت آثار از سوی دبیرخانه به کشور ترکیه دعوت می‌شدند و داوری در مقر جشنواره انجام و نمایشگاهی از آثار برگزیده نیز برپا می‌شد.

وی ادامه داد: امسال به دلیل شرایط همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان، داوری جشنواره به صورت اینترنتی و آنلاین توسط داوران انجام گرفته و اواخر ماه آپریل ۲۰۲۱ نتایج اعلام می‌شود.

در کارنامه کاری این هنرمند گیلانی شرکت در بیش از ۸۵ نمایشگاه ملی و بین المللی هنری و کسب بیش از ۵۰ جایزه هنری ملی و بین المللی به چشم می‌خورد.

کد خبر 5168373

منبع: مهر

کلیدواژه: نقاشی تصویرسازی چهره شهرستان انزلی ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 خطبه های نماز جمعه شیراز آمار کرونا بوشهر بارش برف عکس استانها اردبیل شیوع کرونا شهرستان کرج ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیئت داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • چگونه به هنر نگاه کنیم و واقعا آن را ببینیم؟
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری