Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت اله امان الهی ترمیم وبازسازی کفپوش معیوب و غیر استاندارد هیات اسکواش لرستان از اولویت های دستگاه ورزش وجوانان استان دانست.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ امان الهی در نوزدهمین نشست اصحاب رسانه و خبرنگاران که در گروه واتساپی مدیران ورسانه های لرستان برگزارشده بود،اظهار کرد:از همان ابتدای تصدی خود و با پیگیری دوستان تعویض یا ترمیم کفپوش معیوب خانه اسکواش د ر دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: دراین مدت با پیگیری شبانه روزی دوستان بزودی این مشکل در خانه اسکواش مرتفع خواهد شد ودیگر مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

امان الهی  با اشاره به نقش ورزش بعنوان یک پدیده کاملا تاثیر گذار اجتماعی برای نشاط و پویایی جامعه در ابعاد همگانی ،عمرانی و قهرمانی حمایت خود را از توسعه ورزش استان اعلام کرد .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان بیان کرد: متاسفانه ورزشگاه پیر تختی خرم آباد با توجه به قدمت و نقش مهمی که برای پویایی جامعه دارند کمتر مورد توجه قرار گرفته وامیدواریم با تزریق منابع مالی نسبت به رفع مشکلات سخت افزاری این مجموعه بزرگ اقدام کنیم .

او خانه اسکواش استان این خانه را یک ظرفیت مهم برای توسعه این ورزش عنوان کرد و با توجه به مشکلات فنی خانه اسکواش با توجه به پیگیری های هیات اسکواش و اداره کل جوانان استان قول مساعد برای حل مشکلات سخت افزاری و فنی این رشته مفرح را داد.

خبر: محمود داودی نژاد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکواش کفپوش ورزش وجوانان خانه اسکواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص پیگیری املاک آموزش و پرورش گفت: با پیگیری‌های وزارت آموزش و پرورش ۶ هزار سند مالکیت برای املاک آموزش و پرورش صادر شده است. بیشترین اسناد صادر شده برای املاک استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و کردستان بوده است که هر سه استان هم از استان‌های مرزی ما هستند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: این موضوع نشان می‌دهد وزارت آموزش و پرورش در پیگیری ۶۰۰۰ سند مالکیت بیشتر به استان‌های مرزی و کمتر برخوردار توجه داشته است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال ۱۴۰۳ بسیاری از چالش‌هایی که به واسطه کمبود معلم داشتیم برطرف خواهد شد و مهر ۰۳ مهر ماه آرامی خواهیم داشت و به جای دغدغه کمبود معلم باید از این پس به دنبال رشد کیفیت معلم باشیم.

فرهادی با بیان اینکه به افزایش تعداد کلاس‌های درس و کاهش تراکم کلاس‌ها هم وزارت آموزش و پرورش توجه زیادی داشته است؛ گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات جهادی سازمان نوسازی مدارس، ۸۰ درصد مدارس کشور تراکم کمتر از ۳۵ نفر و ۴۷ درصد مدارس تراکمی کمتر از ۲۶ نفر دارند؛ همچنین ۴۷ درصد از کلاس‌های مقطع ابتدایی کمتر از ۲۶ نفر دانش آموز دارند و این نشان می‌دهد در خصوص کاهش کلاس‌های با تراکم بالا وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته به خوبی عمل کرده است.

فرهادی تاکید کرد: کمتر از ۲ درصد مدارس ابتدایی در مرز تراکم ۴۰ نفره هستند که امیدواریم با ادامه نهضت مدرسه سازی دیگر شاهد کلاس‌های درس بالای ۳۵ نفر نباشیم.

وی با اشاره به نهضت مدرسه سازی در مناطق کمتر برخوردار گفت ۲۴ هزار دانش آموز داریم که در مدارس عشایری درس می‌خوانند که با پیگیری دولت و شخص وزیر هیچ بازمانده از تحصیلی نداشته باشیم.

در حال تکمیل..

کد خبر 6090788 علی قدمی

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • فعالیت «تلسکوپ فضایی هابل» متوقف شد!
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد