Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@12:53:06 GMT

رنو هم سراغ خودروهای برقی می رود

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۰۶۳۰

رنو در نظر دارد تا سال ۲۰۲۵ از ۱۴ خودروی برقی رونمایی کند.

به گزارش ایسنا به نقل از اتوکار، شرکت رنو اعلام کرد لوگوی جدید که برای نخستین بار بر روی یک نمونه اولیه خودروی برقی مدل پنج رونمایی شد، به تدریج و تا سال ۲۰۲۴ بر روی تمامی محصولات این شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین به گفته رنو تمرکز این خودروساز در اینده بر روی تولید و توسعه خودروهای برقی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوگوی جدید که به شکل دو الماس در هم رفته است دارای یک طراحی سه بعدی است که استفاده از آن را بر روی خودروهای برقی زیباتر می سازد. 

خودرو رنو ۵ جدید که به صورت برقی تولید خواهد شد جایگزین نسل قبلی می شود که یکی از نوستالژیک ترین تولیدات رنو محسوب می شود. 

ژیل ویدال- مدیرعامل رنو- با بیان اینکه بازخورد خوبی از مشتریان در خصوص لوگوی جدید گرفته شده است، افزود: رنو خود را آماده دستیابی به اهداف جدید می کند و باید خود را با نیازهای جدید بازار وفق دهیم. 

در راستای استراتژی جدید شرکت رنو برای ورود جدی تر به عرصه خودروهای برقی قرار است تا سال ۲۰۲۵ این شرکت ۱۴ خودروی برقی رونمایی کند که از این تعداد هفت خودرو به صورت کامل برقی و هفت خودرو نیز هیبریدی خواهند بود. از آنجایی که کشورهای عضو اتحادیه اروپا در سال های اخیر مشوق های زیادی برای خودروهای برقی در نظر گرفته اند و بزرگ ترین بازار رنو نیز کشورهای اروپایی هستند، توسعه خودروهای برقی نقش مهمی در تضمین سودآوری این شرکت در اینده خواهد داشت. 

لوگوی جدید رنو که بیشتر برای خودروهای برقی طراحی شده است نهمین لوگوی این شرکت از زمان تاسیسش در سال ۱۹۲۵ میلادی تاکنون محسوب می شود. لوگو به شکل الماس در چهار مرحله در محصولات این شرکت مورد استفاده قرار گرفت و لوگوی رونمایی شده الهام گرفته از لوگوی محبوب سال ۱۹۷۲ است که برای حدود ۲۰ سال در محصولات این شرکت مورد استفاده قرار می گرفت. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهدی باکری حداقل دستمزد میلاد حاتمی عملیات بدر کنفدراسیون فوتبال آسیا رنو خودروهای برقی الماس مهدی باکری حداقل دستمزد میلاد حاتمی عملیات بدر کنفدراسیون فوتبال آسیا خودروهای برقی بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور فراجا علت عدم شماره گذاری تاکسی‌های برقی و خودروهای ون و دیگر خودروها از سوی پلیس را اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

سرهنگ علی زارع؛ معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور فراجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پلیس برای شماره گذاری ون‌های شهرداری و خودروهای برقی منعی دارد، اظهار کرد: پلیس هیچ منعی برای شماره گذاری خودروهای برقی و ون‌های شهرداری ندارد.

وی با اشاره به نحوه شماره گذاری خودروهای برقی گفت: همانطور که می‌دانید باید اسناد مجوزی از طرف وزارت کشور برای خودروهای برقی صادر شود و تمامی مدارک کامل باشد تا بشود این خودروها را شماره گذاری کرد، همچنین باید این خودرو به پلیس راهور معرفی شود تا پلیس طبق مدارک اقدام به شماره گذاری خودروهای برقی کند.

معاون فنی، مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور خاطرنشان کرد: پس بنابراین اگر مدارک یک خودروی کامل باشد پلیس هیچ منع و مشکل قانونی برای شماره گذاری این خودروها ندارد و اگر خودرویی شماره گذاری نمی‌شود علتش کامل نبودن مدارک است.

سرهنگ‌ زارع در ادامه یادآور شد: همچنین برای شماره گذاری ون‌های شهرداری هم منعی وجود ندارد، در گذشته تعدادی از این ون‌ها که مدارکشان کامل بوده است، شماره گذاری شده‌اند، اکنون برای باقی ون‌ها اگر مدارک کامل باشد پلیس سریعا اقدام به شماره گذاری این خودروها می‌کند، چراکه این خودروها قرار است در حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: البته دلیل دیگر پلیس برای تسریع در شماره گذاری خودروهای حمل و نقل عمومی این است که این خودروهای جدید می‌توانند در کاهش آلودگی هوا موثر باشند.

معاون فنی، مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور گفت: پس بار دیگر تکرار می‌کنم که اگر اسناد خودرویی به ویژه خودرویی که قرار است در حمل و نقل عمومی استفاده شود، کامل باشد و مصوبه شورای عالی ترافیک (برای خودروهای حمل و نقل عمومی) را داشته باشند و همچنین گواهی‌ها و مدارک اداره محیط زیست و اداره استاندارد را هم داشته باشد پلیس هیچ منعی برای شماره گذاری خودروها ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024