Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@04:59:48 GMT

واکنش قاضی‌زاده به شرایط عجیب تیم لیگ برتری

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۰۷۳۸

واکنش قاضی‌زاده به شرایط عجیب تیم لیگ برتری

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت:نمی شود که یک نفر با کنترل از راه دور باشگاهی را که از نظر اجتماعی متعلق به یک استان است را مدیریت کند.

به گزارش مشرق، احسان قاضی زاده هاشمی با اشاره به مشکلاتی که برای نماینده مشهد در لیگ برتر به وجود آمده است اظهار داشت: موضوع نماینده خراسان به یک مصیبت برای این استان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه وضعیت این تیم هنوز مشخص نیست به مسئولان بر می گردد که هنوز وضعیت باشگاه را مشخص نکرده اند.

وی افزود: ما یک ماه پیش جلسات مختلفی را با معتمدیان استاندار خراسان رضوی برگزار و شرایط را تشریح کردیم. در این نشست استاندار دستور داد کمیته ای تشکیل شود و جلسات مختلفی هم در این راستا برگزار شد.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در یکی از جلسات نماینده حمیداوی حضور داشت و مقرر  شد ظرف 72 ساعت وضعیت تیم مشخص شود. بعد از آن، حمیداوی نماینده خود را عزل کرد و یک نماینده دیگر را به جلسه فرستاد. اصل این موضوع با اشکالاتی رو به رو است،چطور فردی که حاضر نیست خودش در نشست ها حاضر شود و افرادی را با پیغام و پسغام به نشست های به این مهمی می فرستد،می خواهد تیم لیگ برتری را اداره کند؟

بیشتر بخوانید:

مگر حمیداوی پدیده را خریده که می‌خواهد بفروشد؟

قاضی زاده ادامه داد: انتظار ما به عنوان نماینده مردم در مجلس از استاندار، هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان این است پای مصوبات خود ایستاده و هر چه زودتر تکلیف باشگاه را روشن کنند.اینگونه نمی شود یک فرد در جایی بنشیند و افراد دیگر را به جلسات بفرستد و قول و قرارهایی بگذارد و پاسخ ندهد.مردم خراسان رضوی در لیگ برتر متضرر شده اند. این باشگاه برای ما از نظر اجتماعی و عمومی مهم است و بهتر است اعضای کمیته تشکیل شده ای مصوبات خود بایستند.

وی تاکید کرد: این نمی شود که یک نفر با کنترل از راه دور باشگاهی را که از نظر اجتماعی متعلق به یک استان است را مدیریت کند. پرونده های مختلفی از این فرد رسیده که باید پیگیری شود اما اینگونه نیست که  وی بخواهد با ارقام نجومی روی این باشگاه رقم بگذارد. این باشگاه بدهی های زیادی دارد و نمی شود مالک آن رویش رقم بگذارد. دیون این باشگاه باید مشخص شود و سپس مالک باشگاه ادعای رقم های نجومی داشته باشد. از نظر ما باید هر چه سریعتر پرونده باشگاه پدیده مشخص شود.

نماینده مردم فریمان تاکید کرد: در فدراسیون فوتبال باشگاهی به نام شهرخودرو ثبت نشده و ارکان نظارتی استان باید هر چه سریعتر تکلیف این باشگاه را روشن کنند. این باشگاه باید تحت اختیار کمیته ای که تشکیل شده باشد چون مردم مطالبات زیادی دارند و ما اجازه نمی دهیم سرنوشت تلخی در انتظار این باشگاه باشد.از دستگاه قضایی استان خواستار پیگیری باشگاه پدیده هستیم تا مردم از نگرانی خارج شوند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا پدیده خراسان باشگاه شهرخودرو کنترل از راه دور پدیده مشهد قاضی زاده هاشمی فرهاد حمیداوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر استان شرقی به مرکزیت ورامین مصوب و اجرا شود، دماوند و فیروزکوه در این تقسیم‌بندی جزو استان تهران باقی می‌مانند. - اخبار استانها -

شاهرخ رامین در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در دماوند، در واکنش به طرح چند استانی شدن تهران در تقسیمات کشوری گفت: چند استانی شدن تهران، بیش از یک سال پیش در دولت و مجلس یازدهم مطرح و مورد بررسی قرار گرفته و در شرف اجراست.

وی افزود: با توجه به آخرین اخبار در جلسات متعدد با استاندار محترم تهران و سایر مسئولان ذی‌ربط می‌توانم بگویم که اگر استان شرقی به مرکزیت ورامین اجرا شود، دماوند و فیروزکوه در این تقسیم‌بندی جزو استان تهران باقی می‌مانند.

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: کارشناسان معتقدند در حال حاضر توان‌زیستی استان تهران پاسخ جمعیت حاضر را نیز نمی‌تواند بدهد و حتی آب شرب برای جمعیت موجود نیست و همه این مسائل، تهران را با مشکلات زیستی مواجه خواهد کرد.

تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

رامین تصریح کرد: در تقسیمات کشوری باید ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سایر مؤلفه‌های تأثیرگذار مورد توجه قرار گیرند و باید توجه کنیم که با تغییر در استان به چه موضوعاتی دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند