Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@19:13:12 GMT

ازدواج در آران و بیدگل ۲۴.۵ درصد رشد داشته است

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۰۷۷۹

ازدواج در آران و بیدگل ۲۴.۵ درصد رشد داشته است

گروه استان‌ها - فرماندار آران و بیدگل ضمن تأکید بر لزوم تقویت هویت ملی و فرهنگی با همکاری ثبت احوال گفت: ازدواج در آران و بیدگل ۲۴.۵ درصد رشد یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل ، اسماعیل بایبوردی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به افزایش 24.5 درصدی نرخ ازدواج در 11 ماه ابتدای سال‌ جاری در مقایسه با سال گذشته اظهار داشت: جمعیت جوان این شهرستان در رده سنی 15 تا 22 سال 11 هزار و 323 نفر را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پنج هزار و 710 نفر از جمعیت جوان را پسران و پنج هزار و 613 نفر را دختران تشکیل می‌دهند، افزود: تولد، ازدواج، طلاق و مرگ به عنوان وقایع چهارگانه نقش به‌سزایی در برنامه‌ریزی خرد و کلان توسعه کشور و این شهرستان ایفا می‌کند.

پایین ترین سن ازدواج در کشور متعلق سیستان و بلوچستان است راه‌اندازی مراکز ازدواج آسان در شهرستان‌های لرستان؛ هیئت‌های ورزشی حمایت می‌شوند تأکید خطیب جمعه کرمان به تسهیل ازدواج جوانان؛ کاهش جمعیت یک فاجعه است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل فرماندار شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: اداره ثبت احوال این شهرستان با جمع‌آوری آمار و اطلاعات جمعیت، ثبت وقایع حیاتی و نگهداری اسناد هویتی مردم، زمینه‌های تجزیه و تحلیل رویکردهای اجتماعی، تقویت هویت ملی و فرهنگی ایرانیان و مردم شریف شهرستان آران و بیدگل را فراهم می‌کند.

وی نقش ثبت احوال در هویت‌سازی و وحدت بخشی ایرانیان را مهم عنوان کرد و گفت: ثبت احوال به عنوان یکی از اعضای هیئت اجرایی انتخابات، با رعایت اصل بی‌طرفی و اجرای صحیح قانون در برگزاری انتخابات سالم و بر مدار قانون کمک‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/803/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آران و بیدگل ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاهی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان خوشاب با تاکید بر حفظ سلامتی توسط مردم و مشارکت خیران‌در حوزه سلامت اظهار کرد: جوانی جمعیت موضوع مهمی است که رهبری در ۱۰ سال گذشته تاکید فراوانی بر آن دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوشاب اضافه کرد: آمار رشد جمعیت مطابق استانداردها ۲.۵ درصد باید باشد ولی در شهرستان خوشاب حدود ۲ درصد که زنگ خطر برای شهرستانی است که در حوزه کشاورزی جوانانش نقش مهمی در تولیدات کشاورزی دارند.

وی با اشاره به نوشتن برنامه ۵ ساله در حوزه بهداشت خوشاب افزود: تشکیل مجمع خیرین در شهرستان خوشاب گام بلند و مؤثری برای مشارکت خیرین در حوزه سلامت است که متأسفانه صدور مجوز آن کمی طولانی شد.

شاهی با اشاره به مشکلات ساخته نشدن بیمارستان در سلطان‌آباد گفت: کم کاری از طرف مسؤولان شبکه بهداشت و بقیه در شهرستان وجود ندارد و در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از مسؤولان کشوری هستیم.

کد خبر 6089135

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل