Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی امام جمعه زرندیه گفت: برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم در صحنه عامل مشروعیت نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی شنبه ۲۳ اسفندماه در هفتادوششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه که در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان با دستور تبادل نظر پیرامون راهکارهای عملی جلب اعتماد عمومی، افزایش مشارکت اجتماعی و تشویق به حضور حداکثری در انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی است که با رای مردم تشکیل شده و با رای مردم مشروعیت یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه‌ با اشاره به اینکه ادامه مسیر انقلاب و تداوم این نظام الهی مستلزم همراهی و حضور همیشگی مردم است، افزود: مردم شهرستان زرندیه بدلیل سبقه ولایی و ظلم ستیزی که داشته‌اند همواره در همه صحنه‌ها کنار نظام و انقلاب بوده و هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه در ادامه گفت: مدیران شهرستان می‌بایست با اقدامات مفید و سازنده در راستای جلب اعتماد عمومی و افزایش مشارکت اجتماعی علاوه بر بدست آوردن رضایت عموم مردم شرایط حضور حداکثری آنان در انتخابات پیش رو را فراهم آورند.

در ادامه فرماندار شهرستان زرندیه از مدیران و روسای ادارات بالاخص نهادهای فرهنگی خواست با  تشکیل جلسه با مجموعه‌های تحت پوشش، علی الخصوص افراد تاثیرگذار و ذی نفوذ، بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کنند.

سیامک سلیمانی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جزو معدود کشورهایی در جهان است که مقابل استکبار جهانی و ابرقدرت‌ها ایستاده است و در این مسیر شهدای فراوانی را تقدیم کرده است. پس به حرمت خون شهیدان هم که شده بایست در راستای حفظ نظام که از اوجب واجبات است قدم برداشت.

دبیر شورای فرهنگ عمومی و رئیس اداره ارشاد شهرستان زرندیه نیز گفت: برخورد خوب و مناسب مسئولین و پرسنل ادارات با عموم مردم و پیگیری مطالبات عمومی مردم موارد بسیار ساده‌ای است که می‌تواند درصد رضایتمندی مردم از نظام را بالا ببرد.

احمد جوانمرد تولید محتوای مناسب در فضای مجازی برای تهییج مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، جلسه با افراد تاثیرگذار از جمله ورزشکاران، هنرمندان و ... را از راهکارهای موثر عنوان کرد.

حضور مدیران و مسئولین ادارات در مناطق مختلف شهرستان اعم از شهر و روستا با هماهنگی فرمانداری، جلسه با افراد ذی نفوذ و تاثیرگذار در خصوص تهییج مردم برای حضور در انتخابات و نصب صندوق انتقادات و پیشنهادات در محل ادارات مصوبات این جلسه بود که به تصویب اعضاء حاضر رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي فرهنگ عمومي انتخابات رياست جمهوري زرنديه استانی فرهنگی و هنری استانی شهرستانها شهرستان زرندیه حضور حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، در جریان سفر دوروزه خود به شهرستان گلپایگان، در نشست با فعالین منتخب بخش خصوصی در حوزه صنعت، معدن، مسکن، کشاورزی و اجتماعی شهرستان حضور پیدا کرد.

در این جلسه که ‌حدود چهار ساعت به طول انجامید، نزدیک به ۲۰ نفر از فعالان مردمی بخش اقتصاد شهرستان در حضور سخنگوی دولت به بیان مطالبات و نقطه‌نظرات خود پرداختند. در این نشست همچنین معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی، دبیر کمیسیون مسکن هیات دولت، معاون اقتصادی استاندار اصفهان، فرماندار گلپایگان، امام جمعه گلپایگان و جمعی دیگر از مقامات ملی و محلی حضور داشتند.

فعالان بخش خصوصی و مسئولان شهرستان در این جلسه در حضور سخنگوی دولت مطالبات خود درخصوص مسائل شهرستان گلپایگان را به مسئولان حاضر ازجمله معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کردند و تصمیماتی مثبتی جهت افزایش تولید و رفع موانع مشارکت بخش های مردمی در این عرصه اتخاذ شد.

دبیر هیئت دولت در پایان این جلسه با اشاره به ثمرات این جلسه و تصمیمات مثبت اتخاذشده در آن گفت: اینکه رهبر انقلاب به ما امر کردند که جهش تولید با مشارکت مردم داشته باشیم، یکی از روش‌های آن برگزاری چنین جلساتی است که فعالان بخش خصوصی، مسئولان ملی و مسئولان شهرستان هم زمان حضور داشته باشند تا چاره مشترکی برای امور بیاندیشیم و با هم مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: دولت در اینجا امکان واگذاری زمین دارد. شرط اینکه این طرح موفق شود این است که هر بخش همینطور به توانمندی و آورده خودش برای پیشبرد برنامه بیاندیشد و به میدان بیاید. اگر بخش‌های دیگر مانند شهرداری، بخش خصوصی و سایر نهادها نیز پا به میدان بگذارند، نه تنها مشکل مسکن مرتفع می‌گردد، بلکه در سطح کلان جهش تولید مدنظر با مشارکت مردم حاصل می‌شود.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: کلید حل مشکلات در دست خودمان است. حتی در مسائلی که مشکل از بیرون به ما تحمیل می‌شود، خودمان می‌توانیم مسائل را حل کنیم و برای این امر نیازمند هم‌فکری و همدلی با جلسات این‌چنینی هستیم.

بهادری جهرمی درخصوص افزایش تجارت خارجی کشور و تأمین منابع ارزی لازم تأکید کرد: مجموع تجارت خارجی در فروردین ۱۴۰۳، ۱۰.۴ میلیارد دلار بوده است که نزدیک ۵۰ درصد بیشتر از فروردین ۱۴۰۲ بوده است. بنابراین مشکلی در تأمین منابع ارزی نداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد