Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@10:46:53 GMT

نمره عالی حق فدراسیون در سال 1399 است

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۰۹۴۳

نمره عالی حق فدراسیون در سال 1399 است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی غنی رئیس هیات اسکواش خراسان جنوبی گفت: فدراسیون اسکواش نیز مانند دیگر فدراسیون های ورزشی سال سختی را سپری کردند از آنجایی که فعالیت اسکواش عملا در فضای بسته بود شرایط سخت تری هم داشتیم.با تدبیری که فدراسیون اندیشید مسابقات مجازی برای ورزشکاران در نظر گرفته شد و مانع از کاهش انگیزه ورزشکاران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
رییس هیات اسکواش خراسان جنوبی گفت: با توجه به شرایط بسیار سختی که در سال 1399 وجود داشت به فدراسیون نمره عالی می دهم و انصافا رییس فدراسیون اسکواش توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.  فدراسیون در سال گذشته حامی هیات های خود بود و با وجود مشکلات مالی فراوان اما در حد توان خود کنار ما بود. 
 فدراسیون از لحاظ معنوی با اعزام مدرس به استان ها که چندین کارگاه پدل و کلاس آموزشی برگزار کرد که بعضا هزینه ها مدرسی را که اعداد مورد نظر قابل توجه می‌باشد را فدراسیون متقبل شدند.
وی ادامه داد: فدراسیون با  تدبیری که اندیشید در شرایط کرونایی مدرسین را به نقاط مختلف کشور اعزام کرد و این به نوعی حمایت محسوب می شود و این حمایت ها ارزشمند تر از حمایت های مالی محسوب می شود. شکست انحصار در اسکواش را می توانم بزرگترین کار رییس این فدراسیون بدانم. انحصار در هر زمینه ای اتفاق بیفتد فساد پیش خواهد آمد و بازهم تاکید می کنم ارزشمند ترین و مهمترین نقاط قوت فدراسیون را شکست انحصار اسکواش در کشور می باشد. به عنوان رییس هیات نمی‌توانم در مورد رییس فدراسیون  اظهار نظر کنم و چنانچه مواردی و دغدغه هایی باشد در خانواده مطرح و نتیجه می گیرم و حرف داخل را به بیرون نمی برم. رییس فدراسیون ما اهل گفت و گو است و همه ما یاد گرفته ایم که اهل گفت و گو باشیم. 
غنی ادامه داد: اگر کمی منصفانه نگاه کنیم و قبل و بعد ورود تیم مدیریت فعلی را بررسی کنیم متوجه مسایل زیادی خواهیم شد. فراموش نکنید در گذشته اسکواش از نظر زمین بازی بسیار فقیر بود اما امروز در تمامی استان شاهد ساخت کورت اسکواش هستیم و تمامی ورزشکاران ما می توانند به راحتی به این ورزش بپردازند. در گذشته کمتر کسی با اسکواش آشنا بود اما امروز جامعه ما با این رشته آشنا هست و این موضوع در جذب مخاطب نیز تاثیر مثبت گذاشته است. 
رییس هیات اسکواش استان خراسان جنوبی گفت: امروز استان ها ما میزبان بزرگترین مسابقات بین المللی می شوند اما در گذشته حتی تهران هم توان برگزاری چنین مسابقاتی را نداشت. 
وی افزود:در تمامی این سال ها افرادی بودند که بخواهند این زحمات را با بی انصافی نادیده بگیرند و با نقدهای غیر سازنده خود به اسکواش ایران لطمه بزنند اما بنای قوی که مدیریت اسکواش ساخته است اجازه چنین کاری را به این افراد نداده است. 
علی غنی رئیس هیات اسکواش خراسان جنوبی در پایان گفت: از همه ورزشکاران، مربیان، روساء هیات های استانی، ریاست فدراسیون، نایب رئیس،دبیرکل، هیئت رئیسه از یکایک آنان تشکر می کنم بابت عملکرد مثبتی که در این یک سال سختی داشتند واقع شرایط سختی بود و امیدوارم که هر چه زودتر سایه این بیماری از کشور کم شود و بتوانیم مجدد مثل سال های قبل مسابقاتی را با جذابیت بالا و گسترده را باحضور اکثر تماشگران و ورزشکاران برگزار کنیم و لذت ببریم.

251 251

کد خبر 1495243

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان المپیک خراسان جنوبی هیات اسکواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد