Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر آسیابری کاراته کای ارزنده استان به دیدار رده بندی لیگ جهانی کاراته وان راه پیدا کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان 2021 در حالی به میزبانی  ترکیه در حال برگزاری است که علی اصغرآسیابری کاراته کای ارزنده استان در این مسابقات موفق شد با چهار پیروزی و یک شکست جواز حضور در دیدار رده بندی این رقابت ها را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیابری که در وزن منهای 75 کیلوگرم به روی تاتامی رفت ، در دیدار نخست خود در این مسابقات موفق شد " کاریل کازنتکو" از کشور روسیه را با نتیجه 5-1 از پیش رو بردارد .

این کاراته کای ملی پوش در دومین دیدار خود هم موفق شد " هنری وکوا " کاراته کای گرجستانی را از پیش رو بردارد .

آسیابری در دیدار سوم خود هم در یک دیدار حساس موفق شد " توماس اسکات " دارنده سه نشان رنگارنگ لیگ جهانی کاراته وان از آمریکا را با نتیجه 3-1 از پیش رو بردارد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

این ورزشکار در این مرحله در دیداری سخت مقابل " لوئیجی بوسا " ایتالیایی نایب قهرمانی اروپا و جهان به روی تاتامی رفت که در یک دیدار نزدیک علیرغم شایستگی با نتیجه 3-2 مغلوب شد و با توجه به حضور این ورزشکار در دیدار نهایی راهی جدول شانس مجدد شد.

آسیابری در این مرحله مقابل " دوآن عثمانی " کاراته کای کشور مقدونیه و دارنده نشان طلای امیدهای اروپا با نتیجه 5-1 به برتری رسید وجواز حضوردر دیدار نیمه نهایی را کسب کرد .

ملی پوش ارزنده استان فردا  باید برای کسب نشان برنز لیگ جهانی کاراته وان به مصاف " ارمان التیمور " کاراته کای  کشور میزبان برود تا بخت خود را برای کسب نشان برنز لیگ جهانی محک بزند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین لیگ جهانی کاراته وان کاراته کای موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر ، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت