Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین مرکزی در کشور روزانه به طور متوسط حدود ۲ میلیون سرنگ انسولین مورد مصرف قرار می گیرد که در گذشته ماده اولیه تولید این نوع سرنگ ها، از پلی پروپیلن گرید J۸۰۱ شرکت HYOSUNG کشور کره جنوبی مورد استفاده قرار می گرفت و سالیانه حدود ۵۰۰۰ تن از این گرید وارد کشور می شد که به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران ، واردات گرید مذکور متوقف شد و از این بابت مشکلاتی متوجه بخش سلامت جامعه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محققین و متخصصین شرکت پتروشیمی شازند در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود در جهت حل این مشکل که تاثیرات مستقیمی بر سلامت جامعه و حفظ جان هم میهنانمان داشت، با تشکیل تیم پژوهشی در واحد پلی پروپیلن شازند مطالعات و بررسی های خود را جهت امکان سنجی تولید این نوع گرید در واحد صنعتی آغاز نمود و پس از انجام فرایند مهندسی معکوس توسط متخصصین پتروشیمی شازند و شناسایی مواد افزودنی نمونه گرید خارجی، تولید نمونه آزمایشگاهی آن را در اواخر سال۱۳۹۷ و تحت عنوان ARP۸۰۱ در این شرکت صورت پذیرفت که تولید آن مورد توجه استقبال مشتریان قرار گرفت.
با توجه به اینکه تولید پلی پروپیلن گرید رندوم کوپلیمر و محصول آن در تکنولوژی بازل برای اولین بار در جهان صورت پذیرفته است، فرایند تولید و محصول تولیدی آن به عنوان ثبت اختراع، به شماره ثبت اخترع ۱۰۳۰۴۳ مورخ ۱۵/۰۹/۱۳۹۹  و طبقه بین المللی C۰۸F ۱۰/۰۰; C۰۸F ۱۱۰/۰۶;C۰۸F ۲۱۰/۰۶  با موفقیت مورد تایید مسئولین امر قرار گرفت.
شایان ذکر است در حال حاضر توسعه این گرید به منظور تولید سرنگ های دو تکه در حال پیگیری می باشد و در آینده ای نزدیک، گرید مخصوص سرنگ های دو تکه نیز تولید و روانه بازار داخلی خواهد شد.

48

کد خبر 1495226

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید سوسیس و کالباس در کارخانه‌های معروف (فیلم) نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • افزایش ۱۰۴ درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است
  • استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور