Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@03:42:06 GMT

دستگیری شهردار ارومیه توسط وزارت اطلاعات

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۱۱۳۹

دستگیری شهردار ارومیه توسط وزارت اطلاعات

عضو شورای شهر ارومیه گفت: محمد حضرت‌پور، شهردار ارومیه دستگیر شده است.

حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با تایید خبر دستگیری شهردار ارومیه افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) ‌حضرت‌پور را به اداره اطلاعات منتقل کرده اند.

به گزارش رکنا، اضافه کرد: طبق اخبار رسیده، محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه برای پرسش و پاسخ توسط اداره اطلاعات فراخوانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عصر امروز خبری روی خروجی رسانه ها به ویژه در شبکه مجازی منتشر شد که حاکی از دستگیری حضرت پور، شهردار ارومیه بود.

ماجرای بازداشت شهردار ارومیه

طی هفته های گذشته نیز چند تن از مدیران میانی و شهرداران مناطق ارومیه و حتی برخی از روسای سازمان های تابعه شهرداری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شده بودند.

طبق برخی اخبار منتشره از رییس شورای اسلامی شهر ارومیه، صبح فردا جلسه اعضای شورا برای تعیین سرپرست شهرداری برگزار می شود.

حضرت پور از اوایل دهه ۱۳۹۰ شهردار ارومیه بوده و پیش از آن نیز نیابت رییس شورای اسلامی شهر را بر عهده داشت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا شهردار ارومیه بازداشت اخبار حوادث دستگیر ارومیه شهردار دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم عکس ایران قتل قیمت سهام عدالت بورس سرقت خانواده ساسی مانکن شهردار ارومیه حضرت پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پی انتشار کلیپی از قدرت‌نمایی دو نفر از اوباش با سلاح گرم و قمه در فضای مجازی در محدوده محله فلاح تهران بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام اقدامات پلیسی و رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد هر دو شرور سابقه دار هستند.

وی با بیان اینکه هویت و مخفیگاه متهمان در محدوده یافت آباد تهران شناسایی شد، گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ پس از اخذ دستور قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

راستی با بیان اینکه هر دو متهم به جرم خود اعتراف کردند و با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و بازی با آرامش و امنیت مردم را به افراد شرور و مجرمان نخواهد داد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • از بقیع صدای گریه می‌آید
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد